Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με την ζήτηση για τα εξερχόμενα ταξίδια από την Κίνα να αναθερμαίνεται, οι παγκόσμιοι πάροχοι του τομέα επικεντρώνονται ξανά στην σημαντική αυτή αγορά.
Ωστόσο οι Κινέζοι ταξιδιώτες έχουν υιοθετήσει νέες συνήθειες σε αναζήτηση και κράτηση που θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν.

Η πιο σημαντική αλλαγή που παρατηρείται είναι η αυξανόμενη χρήση νέων και παλαιών εφαρμογών smartphones για ταξίδια.
Οι πιο σημαντικές είναι Douyin, WeChat και η πλατφόρμα ταξιδιωτικών κριτικών Xiaohongshu.

Σε εφαρμογές για Κινέζους επενδύουν παγκόσμιες ταξιδιωτικές εταιρείες

Η μονάδα «ψηφιακής καινοτομίας» του Lufthansa Group η TNMT, υπογράμμισε την άνοδο του Douyin, του TikTok (που ανήκει στην Bytedance) σε Κίνα.
Όπως ανακοίνωσε το ηλεκτρονικό εμπόριο της θα επεκταθεί σε περισσότερες κατηγορίες για διεθνή ταξίδια από την Κίνα.
Προβλέπει επίσης ότι οι ακαθάριστες κρατήσεις μέσω smartphones θα φτάσουν τα 11 δις δολάρια το 2025, ξεπερνώντας το σημερινό υψηλό επίπεδο.

Σε αυτή την επέκταση στοχεύουν η Expedia και η Booking.com. Θα επεκτείνουν τις προσφορές τους στις εφαρμογές για κινητά, Douyin, Ctrip και WeChat.

Οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να απευθυνθούν στην επεκτεινόμενη κινεζική ταξιδιωτική αγορά. Μπορούν να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις κατανοώντας και προσαρμόζοντας τες στις νέες συνθήκες αναζήτησης και κράτησης.

Οι παίκτες τεχνολογίας με έδρα την Κίνα ήδη συνεργάζονται με τοπικές επιχειρήσεις για μια άψογη εμπειρία για τους Κινέζους ταξιδιώτες στο εξωτερικό.
Για παράδειγμα, Κινέζοι μετανάστες χρησιμοποιούν το Xiaohongshu εκτός Κίνας παρέχοντας αξιολογήσεις, εικόνες και βίντεο για προορισμούς.