Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πανδημία έφερε τα «πάνω-κάτω» στα ταξίδια των Γάλλων. Πλέον αναζητούν -περισσότερο από ποτέ- διακοπές στο εξωτερικό με πολυτέλεια και άνεση.
Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της Tourisme Bretagne σε συνεργασία με την ADN turistike, την UNAT nationale, 10 περιφερειακές ενώσεις και 11 περιφερειακές επιτροπές τουρισμού.

Πώς η πανδημία άλλαξε τα ταξίδια των Γάλλων

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι Γάλλοι θέλουν στις διακοπές τους φέτος, να:

  • Αφιερώσουν χρόνο στις διακοπές τους (62%).
  • Επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους με ηρεμία (61%).
  • Μην ανησυχούν πολύ για τα δρομολόγια (54%).

Τι θέλουν να ανακαλύψουν στον προορισμό

  • Τοπία (78%).
  • Νέα μέρη (68%).
  • Πολιτιστική κληρονομιά (69%).
  • Γαστρονομία (54%).

Διακοπές στο εξωτερικό με πολυτέλεια και άνεση

Τα πολυτελή καταλύματα κερδίζουν 10 πόντους και το ήσυχο και φυσικό περιβάλλον κερδίζει 4 βαθμούς.
Αυτά τα σχέδια των Γάλλων ταξιδιωτών οδηγούν φυσικά σε αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής σε 2 ή 3 εβδομάδες αντί για απόδραση μιας εβδομάδας.

Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι οι νέες πρακτικές κατά τη διάρκεια της πανδημίας επιτάχυναν τις ήδη υπάρχουσες τάσεις. Όπως ο συνδυασμός του προσωπικού και επαγγελματικού χρόνου.
Ένα μείγμα διακοπών μεταξύ των δύο, προτιμά το 74% των Γάλλων τουριστών.

Οι νέες τάσεις στα ταξίδια των Γάλλων

  • Περισσότερη προσοχή των Γάλλων ταξιδιωτών δίνεται επίσης στις «οικολογικές» συνέπειες των διακοπών.
  • Το 65% αποφεύγει να πετάξει και 58% προτιμά αυτοκινούμενα ή τροχόσπιτα.
  • Και 4 στους 5 Γάλλους υπόσχονται ότι θα είναι πιο υπεύθυνοι στις διακοπές. Θα καταναλώνουν τοπικά προϊόντα και θα διαχειρίζονται καλύτερα τα απορρίμματα τους.
  • Υπάρχει μεγαλύτερη τάση για κράτηση την τελευταία στιγμή (54%).

Ο τύπος του παραθεριστή ποικίλλει

Οι φιλοδοξίες και οι προσδοκίες δεν είναι καθολικές. Και ο τύπος του παραθεριστή ποικίλλει.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των Γάλλων ταξιδιωτών προτιμούν να διακοπές δίπλα στη θάλασσα τις οποίες μπορούν να οργανώσουν μόνοι τους. Συχνά πρόκειται για οικογένειες με μικρά παιδιά.

Οι νεότερες, πιο κινητές και δραστήριες γενιές (το 10% του δείγματος) θέλουν διαφορετικότητα, δράση και περισσότερα ταξίδια στο εξωτερικό σε χαμηλότερες τιμές.

Όσον αφορά στα ταξίδια στο εξωτερικό, περιμένουν μια αλλαγή σκηνικού, μια έκπληξη, μια εμπειρία σαν να πήγαιναν σε μια «άγνωστη γη».