Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις προβλέψεις της για τις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές τάσεις και τον τρόπο με τον οποίο οι Αμερικανοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν να αποδράσουν το 2022, αποκαλύπτει η HomeToGo.
Για το επόμενο έτος οι Αμερικανοί ταξιδιώτες:

  • Δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των τιμών.
  • Κάνουν κράτηση ταξιδιών πιο μακριά.
  • Προγραμματίζουν διεθνείς αποδράσεις.

“Τα ταξίδια έχουν εισέλθει σε μια νέα εποχή, δήλωσε ο Dr. Patrick Andrae συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της HomeToGo.
Τα εναλλακτικά καταλύματα θα συνεχίσουν να κυριαρχούν. Θα είναι το νέο πλεονέκτημα το 2022”.

Ποιες είναι οι νέες τάσεις των Αμερικανών στις κρατήσεις το 2022

Η χρονιά για τα ταξίδια λίστας κάδου

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια αναμονής, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ετοιμάζονται να τολμήσουν ταξίδια στους προορισμούς που ονειρεύονταν.

Τους τελευταίους μήνες, οι αναζητήσεις στο HomeToGo.com για διεθνείς διαμονές αυξήθηκαν 88% σε σύγκριση με το 2020. Και έχουν επιστρέψει στο ρυθμό με τα επίπεδα του 2019.

Διεθνείς προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση στη ζήτηση αναζήτησης για το 2022 σε σύγκριση με το 2019 περιλαμβάνουν:

  • Τοσκάνη, Ιταλία (+141%)
  • Μπόρα Μπόρα (+98%)
  • Μαλδίβες (+97%)
  • Νότια Γαλλία (+88 %)
  • Ίστρια, Κροατία (+74%)

Επιλογή εμπειρίας έναντι τιμής

Σχεδόν οι μισοί (46%) των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ κατέταξαν τη χαλάρωση ως το κορυφαίο κίνητρο τους για ταξίδια με πολλούς να αναζητούν πιο ήσυχες, πιο ιδιωτικές αποδράσεις το 2022.

Το HomeToGo σημείωσε παγκόσμια αύξηση 54% στη μέση αξία κράτησης σε σύγκριση μέχρι τα χρόνια πριν από την πανδημία.
Καθώς και αύξηση αναζήτησης για πολυτελείς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων:

  • Maui (+215%).
  • Nantucket (+195%).
  • Hilton Head Island (+134%).

Οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση νωρίτερα από ποτέ

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ κάνουν πλέον κράτηση κατά μέσο όρο 94 ημέρες νωρίτερα σε σύγκριση με 71 ημέρες το 2019.
Αυτή η τάση κρατήσεων αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο έτος.

Η ευελιξία συνεχίζει να είναι στην κορυφή του μυαλού

Το 77% των ταξιδιωτών είπε ότι οι ευέλικτες επιλογές θα είναι σημαντικές για τις αποφάσεις κράτησης τους επόμενους 12 μήνες.
Η λειτουργία Flexible Date του HomeToGo σημείωσε αύξηση +570% το περασμένο καλοκαίρι σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019.