Τις πέντε βασικές τάσεις που αναμένεται να επηρεάσουν την ανάπτυξη και τις επιδόσεις της βιομηχανίας φιλοξενίας στη Μέση Ανατολή και την Αφρική το 2020 και μετά, αποκαλύπτει η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Aleph Hospitality.

Οι κορυφαίες τουριστικές τάσεις 2020, σε Μέση Ανατολή και Αφρική

1. Η Σαουδική Αραβία είναι το «αστέρι» του 2020

Ο θετικός αντίκτυπος των νέων κανονισμών θεώρησης στη Σαουδική Αραβία που επιτρέπουν πλέον την χορήγηση τουριστικής βίζα στο διαδίκτυο ή κατά την άφιξη, θα συνεχιστεί και το 2020.
Το άνοιγμα της πρόσβασης στο βασίλειο έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον ταξιδιωτών από τις Χώρες του Κόλπου και πέρα από αυτές.

2. Εστίαση στην κερδοφορία

Οι επενδυτές αναζητούν όλο και περισσότερο καλύτερες αποδόσεις και ως εκ τούτου θα είναι πιο ανοιχτοί στην εξέταση εναλλακτικών μοντέλων διαχείρισης, στο franchising. Θα υπάρξουν περισσότερες συμφωνίες franchise το 2020 και από την άποψη αυτή, η αγορά ξενοδοχείων του Περσικού Κόλπου ωριμάζει.

3. Έξυπνες λύσεις

Η ενημέρωση σχετικά με την τεχνολογία παραμένει μια σημαντική πρόκληση για τον κλάδο της φιλοξενίας. Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας αποτελεί πλέον μέρος μιας απρόσκοπτης εμπειρίας φιλοξενουμένων. Με τα περιφερειακά αεροδρόμια και τις αεροπορικές εταιρείες που δοκιμάζουν τη χρήση της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου για να καταστήσουν δυνατή τη διέλευση χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα με τη βιομετρική επιβίβαση και τη διαδικασία κρατήσεων ξενοδοχείων χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη επαφή, έρχονται αλλαγές το 2020.

4. Όχι στα πλαστικά

Η ανάγκη να μειωθεί ο αντίκτυπος της βιομηχανίας φιλοξενίας στο περιβάλλον είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα. Τα ξενοδοχεία σε αυτήν την περιοχή έχουν ένα μακρύ ταξίδι μπροστά τους, όσον αφορά στη βιωσιμότητα. Πολλές μεγάλες αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένων των Marriott, Jumeirah και Hilton έχουν ανακοινώσει φέτος πρωτοβουλίες χωρίς πλαστικά.

5. Με τα μάτια στραμμένα στην Αφρική

Όσον αφορά τη μελλοντική ανάπτυξη της φιλοξενίας και της τουριστικής βιομηχανίας, η Αφρική είναι μια άφθονη ήπειρος και ως εκ τούτου, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους επενδυτές των Χωρών του Κόλπου. Η Αιθιοπία είναι ένα παράδειγμα. Η ταξιδιωτική και τουριστική της οικονομία αυξήθηκε κατά 48,6% το 2018, το μεγαλύτερο από οποιαδήποτε χώρα στον κόσμο και αντιπροσωπεύει σήμερα το 9,4% της συνολικής οικονομίας της χώρας. Η βιομηχανία της φιλοξενίας είναι ένας βασικός παράγοντας για τις κοινότητες, οδηγώντας την αγορά εργασίας και την κοινωνική ενίσχυση.