Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ικανοποίηση και η ευημερία στα επαγγελματικά ταξίδια είναι δεύτερη μετά το καθήκον της φροντίδας ως προτεραιότητα στα εταιρικά ταξιδιωτικά προγράμματα.

Σε παγκόσμια έρευνα της BCD Travel το 92% εκτίμησε το ζήτημα ως εξαιρετικά ή πολύ σημαντικό. Παρά αυτή την υψηλή προτεραιότητα, μόνο το:

  • 62% των ταξιδιωτικών διαχειριστών και αγοραστών δήλωσε ότι οι εταιρείες τους προωθούν την ευημερία των ταξιδιωτών.
  • 14% ανέφερε ότι η εταιρεία τους σχεδίαζε να αυξήσει τον προϋπολογισμό για την ευημερία των ταξιδιωτών το 2022.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ομοιότητες, αλλά και διαφορές στις πληροφορίες που παρέχονται από αγοραστές και ταξιδιώτες, σχετικά με την ευημερία.

Τα κορυφαία μέτρα για τη βελτίωση της ευημερίας στα επαγγελματικά ταξίδια

  • Βολική τοποθεσία του ξενοδοχείου: 73% διαχειριστές ταξιδιών και 58% επαγγελματίες ταξιδιώτες.
  • Απευθείας πτήσεις: 71% διαχειριστές ταξιδιών και 70% επαγγελματίες ταξιδιώτες.
  • Business class για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων: 57% διαχειριστές ταξιδιών και 54% επαγγελματίες ταξιδιώτες.

Οι υπεύθυνοι ταξιδιών αξιολόγησαν επίσης την ελευθερία επιλογής να ταξιδέψουν ή όχι (55%) και μια εύκολη διαδικασία έγκρισης ταξιδιού (55%) ως σημαντικές επιλογές που συμβάλλουν στην ευημερία των ταξιδιωτών.

Μεταξύ των επαγγελματιών ταξιδιωτών, καμία από αυτές τις επιλογές δεν βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα. Αντίθετα, εκτιμούν την επιλογή θέσεων στο αεροπλάνο (59%) και τους γρήγορους ελέγχους ασφαλείας στο αεροδρόμιο (58%).

Οι απόψεις των αγοραστών και των ταξιδιωτών διίστανται περισσότερο σχετικά με τα μέτρα ψυχικής υποστήριξης (εκπαίδευση διαχείρισης του άγχους, συμβουλευτική ψυχικής υγείας) και τη σωματική ευεξία (συστάσεις για εστιατόρια, συμβουλές διατροφής, ύπνου και αποθεραπείας και πρόσβαση σε γυμναστήρια).

Σε αντίθεση με τους διαχειριστές ταξιδιών, οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε μέτρα που προάγουν τη σωματική ευεξία.

Όσον αφορά την υποστήριξη της ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής, οι διαχειριστές ταξιδιών δίνουν μεγαλύτερη αξία στην ικανότητα εργασίας από το σπίτι πριν ή μετά από ένα ταξίδι (64% έναντι 48% για τους ταξιδιώτες).

Και τα δύο κοινά εκτιμούν επίσης ιδιαίτερα την ικανότητα εργασίας από οποιαδήποτε τοποθεσία και διασκέδαση (συνδυάζοντας «επιχειρήσεις» και «αναψυχή»).

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για πρόσθετο ελεύθερο χρόνο για να αντισταθμίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια εκτός των κανονικών ωρών εργασίας (53% έναντι 20% για τους υπεύθυνους ταξιδιών), τη δυνατότητα να φέρουν έναν σύντροφο (50% έναντι 19%) και τον ελεύθερο χρόνο χρόνο μετά από μακρινά ταξίδια (48% έναντι 7%).