Οι πολυάσχολοι Millennials αναζητούν την χαλάρωση στα ταξίδια τους και διακοπές στην φύση.
Αυτή η γενιά των ταξιδιωτών θα οδηγήσει στο πρώτο στάδιο της ανάκαμψης του τουρισμού ευεξίας, σύμφωνα με στοιχεία της World Travel Market (WTM).

Έρευνα από την Wellness Tourism Association, που πραγματοποιήθηκε από τον Μάρτιο έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, έδειξε ότι ένας στους τρεις (36%) Millennials σχεδιάζει διακοπές ευεξίας, σε σύγκριση με περίπου ένα στα πέντε Gen Z-ers και Boomers.

Τα κίνητρα για ταξίδια πέρα από την φύση και την ευεξία

Η μελέτη εντόπισε και άλλα κίνητρα πέρα από την φύση και την ευεξία στο δείγμα των 4.000 ταξιδιωτών.

  • Υπάρχει η επιθυμία να ξεφύγουν, κάτι που είναι ένα θετικό σημάδι για τον κλάδο γενικά.
  • Θέλουν να κάνουν ένα ταξίδι για να επαναξιολογήσουν και να επανεκτιμήσουν τις προτεραιότητές τους στη ζωή.
  • Το YOLO – «ζείτε μόνο μία φορά» – έχει γίνει το φετινό FOMO – «φόβος να χάσετε».

Οι Millennials βλέπουν επίσης ότι ένα ταξίδι βοηθά την ψυχική τους υγεία. Και παράλληλα τους δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουν «κοινωνικές συνδέσεις». Να είναι με άλλους ανθρώπους μετά από μήνες κλειδώματος.

«Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι μάρκες ευεξίας θα έχουν ιδιαίτερη ζήτηση όταν ξεκινήσουν τα ταξίδια, είπε ο ανώτερος διευθυντής του WTM Σάιμον Πρες.

Πολλοί προορισμοί, ξενοδοχεία και θέρετρα πρέπει να αναλάβουν δράση. Και να δώσουν τα δικά τους διαπιστευτήρια, φέρνοντας την ευεξία στο mainstream του ταξιδιού”.