Καθώς η επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδίων αυξάνεται, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσαρμοστούν και να καινοτομήσουν για να ανταποκριθούν στην ταχύτητα της εξέλιξης.

Δεδομένης της άνοδος των μικτών ταξιδιών εργασίας και αναψυχής, τα ξενοδοχεία βρίσκονται σε μοναδική θέση για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εταιρειών και των εργαζομένων τους μέσω της συνεργασίας, της δημιουργικότητας και της διαφοροποίησης για να διαμορφώσουν το μέλλον του κλάδου.

H SkiftX μίλησε με τους ηγέτες πωλήσεων του Hilton για να διερευνήσει τις αναδυόμενες τάσεις που είναι στο επίκεντρο των επαγγελματικών ταξιδίων και πώς θα συνεχίσουν το επόμενο έτος.

Καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια ανακτούν δυναμική, υπενθυμίζεται στις εταιρείες η σημασία της προσωπικής δέσμευσης —είτε με πελάτες είτε μεταξύ εργαζομένων— και πώς αυτό μπορεί να βελτιώσει την υγεία και την ευεξία ενός οργανισμού.

Με αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση να φέρει κοντά τους ανθρώπους, οι εταιρικοί ταξιδιώτες δημιουργούν νέους τύπους ταξιδιωτικών δρομολογίων που περιλαμβάνουν μεγαλύτερη διαμονή, ώστε να μπορούν να επιτύχουν περισσότερα ανά ταξίδι και συνδυασμένες επαγγελματικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες που μπορούν να προσαρμοστούν και να επεκταθούν. «Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερη ισορροπία και απρόσκοπτες εμπειρίες χωρίς άγχος. Θέλουν να παραμείνουν με στοχευμένες επωνυμίες που έχουν απήχηση στις αξίες τους.

Η εμπιστοσύνη στα ξενοδοχειακά brands συγκλίνει με τα εταιρικά προγράμματα ταξιδιού

Τα προγράμματα αφοσίωσης στα ξενοδοχεία έχουν εξελιχθεί από εταιρικά προγράμματα που είχαν προτεραιότητες στο παρελθόν σε συνεργατικές εμπειρίες προστιθέμενης αξίας για εταιρείες και εργαζόμενους. Προχωρώντας πέρα από τα κλασικά συστήματα πόντων, έχουν λάβει υπόψη τη συγχώνευση επιχειρήσεων και αναψυχής, καθιστώντας πιο ευέλικτα με πολλαπλές ευκαιρίες κερδών και εξαργύρωσης.

Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείου μπορεί να λειτουργήσει με επιτυχία σε συνδυασμό με εταιρικά σχέδια, ενισχύοντας τα συνολικά πλεονεκτήματα και βελτιστοποιώντας τον χρόνο ταξιδιού.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μένουν περισσότερο

Οι ταξιδιώτες κάνουν τώρα κράτηση για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας για να κάνουν τον χρόνο πιο εποικοδομητικό και πολύπλευρο, κάτι που συχνά περιλαμβάνει τόσο τη συγκέντρωση περισσότερων συναντήσεων όσο και την προσθήκη ημερών για προσωπική αναψυχή. Αυτή η αλλαγή όχι μόνο παρέχει την ευκαιρία να σκεφτούμε διαφορετικά τις επιλογές του τρόπου ζωής και τους χώρους του ξενοδοχείου, αλλά ο αντίκτυπός της στην επιλογή επωνυμίας και στην ισορροπία των εμπειριών πρέπει να γίνει πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη.