Τις νέες τάσεις των καταναλωτών που επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους και στις αγορές στο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο, αποκαλύπτει το ελβετικό ερευνητικό πρακτορείο m1nd-set.
Μερικές από τις μεγάλες τάσεις που αναδύονται ήδη περιλαμβάνουν την μετατόπιση αγοραστών σε διαδικτυακές αγορές, τεχνολογία στόχευσης που οδηγεί σε μεγαλύτερη εξατομίκευση, αύξηση των εμπειριών αγορών χωρίς επαφή, καθώς και μεγαλύτερη εστίαση στην παραγωγή μηδενικών αποβλήτων και πιο βιώσιμες πρακτικές κατανάλωσης.
Η έρευνα εξηγεί πόσες από αυτές τις τάσεις αναπόφευκτα θα εφαρμοστούν στον τομέα λιανικής των ταξιδίων.
Η έμφαση στην ψηφιακή μετάβαση μετά την παγκόσμια πανδημία είναι μια από τις πιο εμφανείς τάσεις. Που αναπόφευκτα θα επηρεάσει τον τομέα των λιανικών ταξιδιών σύμφωνα με την έρευνα.
- Σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών περνούν περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Περισσότεροι από τους μισούς λένε ότι αγοράζουν περισσότερα στο διαδίκτυο από ό,τι πριν από την πανδημία.
Αγορές από το διαδίκτυο σε αεροδρόμια
Η έρευνα επισημαίνει τη συνέχιση αυτής της τάσης. Καθώς οι αρχάριοι αγοραστές στο διαδίκτυο, όπως οι ηλικιωμένοι εξοικειώνονται περισσότερο με την εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η σημαντική αύξηση αυτού του ποσοστού των ταξιδιωτών, υπογραμμίζει περαιτέρω την αυξανόμενη σημασία των ψηφιακών επικοινωνιών στο λιανικό εμπόριο ταξιδιών.
Οι διεθνείς ταξιδιώτες είναι πιο διατεθειμένοι στην εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου σε ταξιδιωτικά καταστήματα. Ιδιαίτερα σε αεροδρόμια.
Περισσότεροι από τους μισούς (53%) διεθνείς ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να κάνουν online αγορές ή να προπαραγγείλουν online. Και να παραλάβουν για παράδειγμα τα προϊόντα τους είτε κατά την επιβίβαση στην πτήση τους είτε κατά την άφιξη τους στο αεροδρόμιο προορισμού.
Οι Κινέζοι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα των ταξιδιωτικών λιανικών πωλήσεων.
Το 62% θα επιλέξει αυτό το κανάλι αγορών σε ταξιδιωτικά καταστήματα. Ο παγκόσμιος αριθμός είναι σημαντικά υψηλότερος από το 2020, όταν μόνο το 24% δήλωσε ότι θα ήταν πρόθυμοι να ψωνίσουν είδη αφορολόγητων ειδών στο διαδίκτυο.
Εστίαση στην υγεία και την ευεξία
Η μεγαλύτερη εστίαση στην υγεία και την ευεξία, που αναμένεται όλο και περισσότερο από τους διεθνείς ταξιδιώτες, είναι μια άλλη μεγάλη τάση που θα αντικατοπτρίζεται στο λιανικό εμπόριο ταξιδιών.
Περίπου τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών θα δώσουν προτεραιότητα στην υγεία και την ψυχική τους υγεία.
Λένε προτιμούν να αγοράζουν διαδικτυακά φυσικά προϊόντα σε μια ποικιλία κατηγοριών. Όπως για την περιποίηση του δέρματος και τα καλλυντικά, πολυβιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής.
Επίσης θα δαπανήσουν περισσότερα για προϊόντα αντιγήρανσης, ειδικά συμπληρώματα ομορφιάς και προϊόντα διατροφής.
Πιο φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα
Οι καταναλωτές έχουν επίσης μεγαλύτερη συνείδηση για κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα από την πανδημία. Προσπαθούν να αγοράσουν πιο φιλικά προς το περιβάλλον παραγόμενα και συσκευασμένα προϊόντα.
Περίπου τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών είναι ακόμη πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα προϊόν εάν έχει παραχθεί και συσκευαστεί με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.
Οι Ευρωπαίοι και Βόρειοι Αμερικανοί είναι πιο ευαίσθητοι στο περιβάλλον και πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα.