Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι παραθεριστές wellness  αποδέχονται ιδιαίτερα την τεχνολογία, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα Wellness Hotels & Resorts, σχετικά με τις τάσεις ευεξίας στα φετινά ταξίδια.

Σύμφωνα με τους ξενοδόχους, σχεδόν οι μισοί είναι ανοιχτοί σε αυτοματοποιημένες προσφορές σε σπα, όπως καρέκλες μασάζ και υδροτζετ.

Αποδοχή υψηλής τεχνολογίας

Αν και οι επισκέπτες είναι ανοιχτοί σε τεχνολογικές καινοτομίες, μόνο λίγα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν ρομπότ για να μειώσουν το βάρος των εργαζομένων μέχρι στιγμής.

Ωστόσο, με την έλλειψη ειδικευμένων εργαζομένων και τις υψηλές προσδοκίες των επισκεπτών, η ενσωμάτωση τέτοιων τεχνολογιών θα μπορούσε να είναι κρίσιμη για το μέλλον των ξενοδοχείων ευεξίας.

Η συζήτηση για «υψηλές τεχνολογίες έναντι αφής» είναι ένα σταθερό θέμα στη βιομηχανία του τουρισμού ευεξίας για περισσότερα από 20 χρόνια.

Η πραγματική ανθρώπινη αλληλεπίδραση θα παραμείνει θεμελιωδώς κρίσιμη στο μέλλον. Οι έξυπνες τεχνικές λύσεις που υπάρχουν σήμερα έχουν τη δυνατότητα αποτελεσματικής υποστήριξης σε εργαζόμενους και παρέχουν στους επισκέπτες προστιθέμενη αξία (π.χ. μέσω μοναδικών διαγνωστικών λύσεων).

Η εξατομίκευση ως το νέο πρότυπο

Η βιομηχανία του τουρισμού ευεξίας είναι μάρτυρας μιας μετατόπισης από τις τυπικές προσφορές σε εξατομικευμένες εμπειρίες.
Οι επισκέπτες αναμένουν πλέον πληροφορίες σύμφωνα με τις ανάγκες τους, πριν αλλά και μετά από διαμονή.

  • Πάνω από τους μισούς εκτιμούν τα εξατομικευμένα ενημερωτικά δελτία.
  • Τα τρία τέταρτα ενδιαφέρονται για προσαρμοσμένες προσφορές που ανταποκρίνονται στις ατομικές τους ανάγκες.
  • Το 70% αναζητά πληροφορίες επιτόπου που ευθυγραμμίζονται με τα προσωπικά του ενδιαφέροντα.

Ολα τα παραπάνω υπογραμμίζουν τη σημασία της κατανόησης και της ικανοποίησης των μεμονωμένων προτιμήσεων τους.

Εξατομικευμένες προσφορές ευεξίας και υγείας

Η τάση προς την εξατομίκευση δεν περιορίζεται στις εμπειρίες των επισκεπτών αλλά επεκτείνεται σε υπηρεσίες υγείας και θεραπείες.

  • Περισσότεροι από τους μισούς δίνουν προτεραιότητα σε εξατομικευμένα σχέδια εφαρμογών που βασίζονται σε αναλύσεις φυσικής κατάστασης και υγείας.
  • Οι νεότεροι εκτιμούν τα σύγχρονα εργαλεία ανάλυσης και τους προσωπικούς ιχνηλάτες υγείας. Ενώ η γενιά των 50+ βασίζεται σε προσωπικές συνεντεύξεις σχετικά με το ιατρικό τους ιστορικό, το 56% ηλικίας 50 ετών και κάτω προτιμά καινοτόμα εργαλεία ανάλυσης.

Οι ξενοδόχοι που αναγνωρίζουν και εφαρμόζουν γρήγορα αυτές τις τάσεις μπορούν να εμπνεύσουν τους πελάτες τους μακροπρόθεσμα και να εξασφαλίσουν μια ισχυρή θέση στην αγορά.