Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι στρατηγικές πωλήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση στην εμπειρία των επισκεπτών.

Είτε είναι η περίοδος αιχμής είτε εκτός σεζόν, θα πρέπει να αναπτυχθούν τεχνικές πωλήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν την κερδοφορία.

Οι μεγάλες, γενικές στρατηγικές είναι ζωτικής σημασίας για μια σταθερή επιχειρηματική δραστηριότητα στο ξενοδοχείο.
Αλλά όπως υπογραμμίζει το SiteMinder υπάρχουν και άλλες μικρότερες τακτικές πώλησης που οδηγούν σε περισσότερα έσοδα από κάθε επισκέπτη.

Ποιες είναι οι τεχνικές πώλησης δωματίων σε ξενοδοχεία

Upselling

Είναι η διαδικασία πώλησης μιας πιο ακριβής έκδοσης της υπηρεσίας ή του προϊόντος που αγοράζει τον πελάτη σας.

Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την αύξηση των πωλήσεων πρέπει να αντιμετωπίζονται με έναν βαθμό λεπτότητας.

Ο χρόνος, ο τόνος και η κανονικότητα με την οποία ανεβάζετε τις πωλήσεις είναι το κλειδί για την επιτυχία των προσπαθειών.

Δεν πρέπει να φαίνεστε πιεστικοί. Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν ποιες επιλογές έχουν στη διάθεση τους, αλλά αφήστε τους να εκδηλώσουν περαιτέρω ενδιαφέρον.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ επιτρέπει την προσέγγιση σε πιθανούς επισκέπτες που έχουν επισκεφτεί τον ισότοπο σας χωρίς να έχουν κάνει κράτηση.

Πολλοί ταξιδιώτες εξερευνήσουν στο διαδίκτυο επιλογές πριν την online κράτηση τους.

Με τις στρατηγικές επαναληπτικού μάρκετινγκ, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτούς τους πελάτες. Και να τους υπενθυμίσετε να επισκεφτούν ξανά τον ιστότοπο σας για να κάνουν κράτηση μαζί σας.

Κίνητρα ή cross-selling

Cross-selling είναι η διαδικασία πώλησης ενός πρόσθετου προϊόντος ή υπηρεσίας για να συμπληρώσει το προϊόν ή την υπηρεσία που αγοράζει ο πελάτης.

Η προσφορά κινήτρων με τη μορφή πρόσθετων προϊόντων ή υπηρεσιών μπορεί να είναι αυτό που κάνει τον επισκέπτη να επιβεβαιώσει μια κράτηση.
Σκεφτείτε αντικείμενα προστιθέμενης αξίας, όπως ένα δωρεάν μασάζ ή μια τοπική περιήγηση.

Δημιουργήστε τοπικές συνεργασίες

Γύρω από το ξενοδοχείο σας θα πρέπει να υπάρχουν πολλές άλλες επιχειρήσεις και αξιοθέατα με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία.

Η από κοινού προώθηση με επιχειρήσεις, εξειδικευμένα καταστήματα όπως η ενοικίαση σκι, εταιρείες περιπέτειας, θεματικά πάρκα ή μουσεία μπορεί να βοηθήσει σε εύκολο και αποτελεσματικό μάρκετινγκ.

Αυτού του είδους οι συνεργασίες μπορούν να λειτουργήσουν σύμφωνα με πώς ο επισκέπτης σχεδιάζει το ταξίδι του. Είτε πρόκειται να κλείσει πρώτα καταλύματα είτε να δημιουργήσει το δρομολόγιο του πριν αναζητήσει ξενοδοχείο.

Απευθείας κράτηση στον ιστότοπο σας

Η σημασία μιας καλής εμπειρίας ιστότοπου για τους ταξιδιώτες είναι σημαντική.
Εύκολα μπορεί ο πελάτης να χάσει τον ενθουσιασμό του για την κράτηση από έναν αργό, μπερδεμένο ή περίπλοκο ιστότοπο. Βεβαιωθείτε ότι το site σας είναι καθαρό, διαισθητικό, φιλικό προς τα κινητά και διαθέτει καθαρά κουμπιά δράσης, όπως «κράτηση τώρα» για να κάνουν κλικ οι πιθανοί επισκέπτες.

Οι απευθείας κρατήσεις είναι τόσο πολύτιμες και η διαδικτυακή παρουσία σας πρέπει να είναι προτεραιότητα.