Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι τουρίστες από τις ΗΠΑ σχεδιάζουν, κάνουν κράτηση και ξοδεύουν στα ταξίδια τους από τότε που τελείωσε ουσιαστικά η πανδημία, αποκαλύπτει έκθεση της Hopper.

Η έκθεση ακολούθησε μια ολιστική προσέγγιση για τη διερεύνηση των βασικών καταναλωτικών τάσεων που αναδιαμορφώνουν αυτήν τη στιγμή την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Τα στοιχεία βασίζονται στα δεδομένα αναζήτησης χρηστών της Hopper, καθώς και σε δεδομένα που προέρχονται από διάφορους συνεργάτες του Παγκόσμιου Συστήματος Διανομής.

  • Αν και οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα, επικρατεί η ανησυχία για τις τιμές. Το 60% δήλωσε ότι σκοπεύει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023 σε σχέση με πέρυσι.
  • Η αυξημένη συμπεριφορά ελέγχου τιμών από υποψήφιους ταξιδιώτες έδειξε αυξημένο άγχος για την τιμολόγηση. Οι τουρίστες ελέγχουν τώρα τις τιμές ταξιδιού τους στην εφαρμογή Hopper κατά μέσο όρο 16 φορές πριν από την πραγματική κράτηση. Αυτό είναι μια αύξηση 33% σε σχέση με τα πρότυπα πριν από την πανδημία του 2019.

Gen Z και Millennials θα ταξιδέψουν περισσότερο και θα ξοδέψουν περισσότερα

  • Παρόλο που ο πληθωρισμός συνεχίζεται και οι ειδικοί ανησυχούν ότι πλησιάζει η ύφεση, περισσότεροι από τους μισούς (53%) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια φέτος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
  • Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα για πρόσθετη ευελιξία, προστασία και διάφορα πρόσθετα στις διακοπές τους.
    Κατά μέσο όρο, όσοι κάνουν κράτηση πτήσεων στο Hopper ξοδεύουν 30 δολάρια επιπλέον για πρόσθετα, όπως “αλλαγή” και “ακύρωση” για οποιονδήποτε λόγο, “εγγυήσεις διακοπής πτήσεων” και “παγώματα τιμών” για να εξασφαλίσουν στον εαυτό τους περισσότερη ηρεμία.

Η ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό φαίνεται να έχει ανακάμψει

  • Η Ευρώπη συνεχίζει να είναι η πιο περιζήτητη διεθνής περιοχή μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών, ακολουθούμενη από την Ασία , η οποία αύξησε το μερίδιο αγοράς της κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από τα χαμηλά του 2021.
  • Επί του παρόντος, οι αναζητήσεις για διεθνή ταξίδια από χρήστες των ΗΠΑ ανέρχονται στο 53%, σε σύγκριση με το 56% που παρατηρήθηκε πριν από την πανδημία, αποδεικνύοντας ότι η ζήτηση για ταξίδια στο εξωτερικό ανέκαμψε καλά το 2022.

Οι κρατήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων γίνονται την τελευταία στιγμή

  • Οι περίοδοι έγκαιρης κράτησης για ταξίδια εσωτερικού έχουν μειωθεί σχεδόν κατά 10%, με τις κρατήσεις να γίνονται περίπου τρεις εβδομάδες πριν από την αναχώρηση των ταξιδιωτών.
    Στην προ-πανδημία του 2019, το παράθυρο προκαταρκτικής κράτησης ήταν συνήθως μεταξύ τριών έως τεσσάρων εβδομάδων μπροστά.
  • Για τα ταξίδια στην Ευρώπη -η οποία είναι επί του παρόντος η πιο δημοφιλής διεθνής περιοχή προορισμού μεταξύ των Αμερικανών ταξιδιωτών- οι περίοδοι προκαταρκτικής κράτησης έχουν μειωθεί κατά 20 τοις εκατό σε σύγκριση με το 2019, που είναι δύο ολόκληρες εβδομάδες πιο κοντά στις ημερομηνίες αναχώρησης των ταξιδιωτών.
  • Κατά μέσο όρο, το 55% των κρατήσεων σε ξενοδοχεία μέσω της εφαρμογής Hopper πέρυσι έγιναν για check-in την ίδια μέρα.
    Κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, ακόμη περισσότερες κρατήσεις έγιναν την τελευταία στιγμή από ό,τι το 2022, με το 63% των κρατήσεων να γίνονται την πραγματική ημερομηνία του check-in.

Οι ταξιδιώτες είναι γενικά ευέλικτοι σχετικά με τις ημερομηνίες και τους προορισμούς

  • Η πλειοψηφία (60%) είναι ευέλικτη όσον αφορά στο πού ή πότε είναι πρόθυμη να ταξιδέψει (ή και τα δύο) καθώς ξεκινά τη διαδικασία προγραμματισμού του ταξιδιού.
  • Η αυξημένη ευελιξία καθίσταται δυνατή για πολλούς ανθρώπους χάρη στην ευρεία υιοθέτηση των ρυθμίσεων εξ αποστάσεως εργασίας. Το 52% με ευέλικτα προγράμματα εργασίας ανέφεραν ότι σχεδιάζουν να ταξιδεύουν πιο συχνά, να ταξιδεύουν περισσότερο και να κάνουν ταξίδια στα μέσα της εβδομάδας.
  • Περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων έχουν ταξιδέψει ή αναμένουν να ταξιδέψουν για λόγους εργασίας το 2023. Το 77% από αυτούς σχεδιάζει να αφιερώσει τις προσωπικές του διακοπές σε αυτά τα ταξίδια.