Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις φετινές τάσεις για Gen Z και Millennials ταξιδιώτες, αποκαλύπτει η παγκόσμια έρευνα της American Express.
Την έρευνα διεξήγαγε σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδά, Μεξικό, Ιαπωνία, Ινδία και Ηνωμένο Βασίλειο, η Morning Consult.

  • Το 50% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα φέτος για ταξίδια από ό,τι το 2022.
  • Το 84% ταξιδιωτών Gen Z και Millennials επιλέγει να κάνει τις διακοπές που έχει ονειρευτεί παρά να αγοράσει ένα νέο προϊόν πολυτελείας.
  • Τα ταξίδια αποτελούν σημαντική προτεραιότητα όσον αφορά στον προϋπολογισμό, για το 79%.

Ποιες είναι οι 4 παγκόσμιες τάσεις για Gen Z και Millennials ταξιδιώτες

1. Έμπνευση από μικρή και μεγάλη οθόνη

Οι δημοφιλείς ταινίες, οι τηλεοπτικές εκπομπές και τα social media εμπνέουν τους ταξιδιώτες για αποδράσεις σε προορισμούς που βλέπουν στην οθόνη, όπως η Ιταλία, το Παρίσι και το Λονδίνο. Gen Z και Millennials ταξιδιώτες έχουν εμπνευστεί για ταξίδια σε έναν προορισμό:

  • 70% από μία τηλεοπτική σειρά ή ταινίες.
  • 46% από το Instagram.

2. Γαστρονομία

Από κορυφαία εστιατόρια μέχρι τοπικές λιχουδιές και μαθήματα μαγειρικής, οι ταξιδιώτες επιλέγουν τον επόμενο προορισμό τους με βάση την γαστρονομία.
Το 81% συμφωνεί ότι η δοκιμή τοπικών σπεσιαλιτέ και η κουζίνα στον προορισμό είναι το μέρος του ταξιδιού που περιμένουν με μεγαλύτερη ανυπομονησία. Gen Z και Millennials:

  • 66% αντλούν την περισσότερη έμπνευση για φαγητό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού από τα social media.
  • Σχεδόν οι μισοί (47%) έχουν προγραμματίσει ταξίδι για να επισκεφθούν ένα συγκεκριμένο εστιατόριο.

3. Διακοπές αναζωογόνησης

Οι διακοπές wellness είναι σε άνοδο, καθώς οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στην αυτοφροντίδα και στην ψυχική και σωματική υγεία.

  • Το 60% Gen Z και Millennials κάνουν τα πάντα για να κλείσουν ξενοδοχεία που προσφέρουν υπηρεσίες σπα και ευεξίας.

4. Τα “κρυμμένα διαμάντια”

Οι ταξιδιώτες θέλουν να εξερευνήσουν τα “κρυμμένα διαμάντια” και να υποστηρίξουν την τοπική κοινότητα που επισκέπτονται. Οι Gen Z και Millennials ταξιδιώτες:

  • Επισκέπτονται έναν προορισμό που θα μπορούν να βιώσουν πραγματικά την τοπική κουλτούρα (85%).
  • Ενδιαφέρονται για διακοπές που στηρίζουν τις τοπικές κοινότητες (78%).

«Οι διακοπές είναι πολύτιμες και οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στα εξατομικευμένα δρομολόγια, που είναι χτισμένα γύρω από τα πάθη τους, από τον σχεδιασμό ολόκληρων διακοπών για μια μόνο κράτηση για δείπνο μέχρι το τέλειο βίντεο για το TikTok», λέει η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel.