Οκτώ ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2019 κάνει η booking.com μετά από έρευνα σε 21.500 ταξιδιώτες σε 29 χώρες. Ας ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον του ταξιδιού, έτσι όπως το περιγράφει η μηχανή αναζήτησης.

1. Το ταξίδι της μάθησης
Η προσωπική ολοκλήρωση μέσα από το ταξίδι. Πάνω από το ήμισυ (54%) των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι το ταξίδι τους έχει διδάξει ανεκτίμητες δεξιότητες της ζωής και το 2019 θα αυξήσει αυτή την επιθυμία τους. Τα ταξίδια εθελοντισμού θα αυξηθούν και η Generation Z θα αναζητά εμπειρίες πέρα ​​από την αίθουσες διδασκαλίας και την αίθουσες γραφείων.

Το 81% των ταξιδιωτών στο Χονγκ Κονγκ θα εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής σε μια περιοδεία πολιτιστικών ανταλλαγών για να μάθει μια νέα δεξιότητα, ενώ στην προτίμηση ακολουθούν τα ταξίδια εθελοντισμού (60%).

2. Εύκολα ταξίδια με την βοήθεια της τεχνολογίας
Το 2019, η “ευκολία” θα είναι το χρυσό πρότυπο με το οποίο θα κριθούν οι τεχνολογικές καινοτομίες ταξιδιού. Οι ταξιδιώτες έχουν ακούσει πολλούς τρόπους γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη (AI), την εικονική πραγματικότητα (VR) και την αναγνώριση ομιλίας στο ταξίδι και έφτασε η ώρα οι καινοτομίες του είδους να τους διευκολύνουν.

3. Ταξίδια σε…ακατάλληλα εδάφη
Το 2019 μην εκπλαγείτε αν δείτε νέους, φαινομενικά αδύνατους τύπους καταλυμάτων και ξενοδοχεία πέρα από κάθε φαντασία με τους ταξιδιώτες να θέλουν να εξερευνήσουν άγνωστα εδάφη. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η terra firma, με έξι στους δέκα ταξιδιώτες (63%) να θέλουν να μείνουν κάτω από τη θάλασσα.
Τρεις στους δέκα ταξιδιώτες (32%) είναι ενθουσιασμένοι με την προοπτική του διαστημικού ταξιδιού στο μέλλον και ανοιχτοί να ζήσουν την εμπειρία.

4. Προσωπικές και ατομικές συστάσεις
Το εξατομικευμένο περιεχόμενο, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Το 34% των ταξιδιωτών θέλει ταξιδιωτικές προσωπικές και ατομικές συστάσεις από ειδικούς και σχεδόν το πενήντα τοις εκατό (47%) θέλει τα εμπορικά σήματα να χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως η AI για να κάνουν προτάσεις ταξιδιών με βάση προηγούμενες ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Το 41% ​​δηλώνει ενθουσιασμένο με την ιδέα ενός ψηφιακού ξεναγού.

5. Συνειδητό ταξίδι
Με αυξανόμενο το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε κοινωνικά θέματα, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ισότητα και οι συνθήκες εργασίας, το 2019 δημιουργεί συνειδητούς ταξιδιώτες, ενώ θα υπάρξει προβληματισμός γύρω από κοινωνικά, πολιτικά και περιβαλλοντικά ζητήματα σε ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Το 54% επιλέγει να μην πάει σε έναν προορισμό εάν αισθανθεί ότι θα επηρεάσει αρνητικά τους ανθρώπους που ζουν εκεί.
Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο νέες και αυθεντικές εμπειρίες, θέλουν επίσης να εξασφαλίσουν ότι μπορούν να ταξιδεύουν με ασφάλεια, ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.
Σύμφωνα με στοιχεία της Booking.com, σχεδόν ένας στους πέντε (18%) ταξιδιώτες σκοπεύει να ταξιδέψει για να παρακολουθήσει ένα φεστιβάλ Pride το 2019.

6. Η μάχη του πλαστικού
Το ζήτημα του πλαστικού μιας χρήσης θα εξακολουθήσει να είναι ένα καυτό ζήτημα, αλλά το 2019, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες θα μετατραπούν σε μεγαλύτερη περιβαλλοντική δράση.
Millennials και οι ταξιδιώτες του Gen Z θα αναζητήσουν βιώσιμες εμπειρίες στον προορισμό τους, ενώ οι φορείς παροχής καταλύματος θα πρέπει να μειώσουν την χρήση πλαστικού και να αυξήσουν τα βιώσιμα διαπιστευτήριά τους.
Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών του Χονγκ Κονγκ (87%) δηλώνει ότι θα είναι πρόθυμη να περάσει αρκετό χρόνο σε δραστηριότητες που αντισταθμίζουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διαμονής τους, με ένα πέμπτο (21%) να είναι πρόθυμο να καθαρίσει τα πλαστικά και τα απορρίμματα από μια παραλία ή άλλο τουριστικό αξιοθέατο.
Με τους ταξιδιώτες να αναζητούν βιώσιμες πρακτικές τόσο των επιλογών προορισμού όσο και των καταλυμάτων τους οι επενδύσεις στην βιωσιμότητα θα θεωρούνται όλο και πιο επιτακτικές.

7. Ταξίδια εμπειρίας
Το ταξίδι με εμπειρίες ήταν μία από τις σημαντικότερες ταξιδιωτικές τάσεις του 2018 και θα συνεχίσει με παραπάνω ένταση και το 2019. Το 51%, δηλώνει ότι βάζει τις εμπειρίες υψηλότερα από τα υλικά περιουσιακά στοιχεία.
Και το 2019 οι ταξιδιώτες θα αναζητούν διαφορετικές και αυθεντικές εμπειρίες. Οι εμπειρίες στο ταξίδι θα βοηθήσουν να μειωθεί το βάρος της αγχωτικής καθημερινότητας.
Το 40% των ταξιδιωτών στην έρευνα δηλώνει ότι σκοπεύει να επισκεφθεί έναν προορισμό που τους θα τον κάνει να νιώσει και “πάλι παιδί”. Έτσι λοιπόν θα δούμε ακίνητα και κάστρα για τους ενήλικες millennials και Gen Z, αλλά και για άλλες ομάδες που ταξιδεύουν για να αισθανθούν όπως ένα παιδί.

8. Αποδράσεις του Σαββατοκύριακου
Σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες το 48% αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερες εκδρομές το Σαββατοκύριακο το 2019.
Με τις συνεχείς καινοτομίες στον τομέα των μεταφορών, από περισσότερες διαδρομές πτήσεων, αεροπορικές εταιρείες με χαμηλούς ναύλους και πληροφορίες για τις δημόσιες συγκοινωνίες σε πραγματικό χρόνο, τα μικρότερα ταξίδια βολεύουν
Θα δούμε επίσης μια συνεχή αύξηση της επιθυμίας να παραμείνουν οι ταξιδιώτες σε μοναδικούς και αξιόλογους τύπους καταλυμάτων.