Η ταξιδιωτική βιομηχανία ερίζει για τους millennials. Είναι η γενιά με την οποία οι μελέτες ασχολούνται περισσότερο και η οποία πραγματοποιεί τα περισσότερα ταξίδια.

Ποιες όμως ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν οι millennials;

Αν λάβουμε υπόψη ότι είναι 100% ψηφιακή γενιά και ότι αυτό που θέλουν είναι πάνω απ ‘όλα να ζήσουν αξέχαστες εμπειρίες, έχουμε ήδη μια γενική ιδέα για τις προτιμήσεις τους.

Οι millennials δεν έχουν εποχικότητα

Ένα χαρακτηριστικό των millennials είναι ότι δεν έχουν εποχικότητα. Δεν περιμένουν μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές. Οι millennials ταξιδιώτες θέλουν να ζήσουν τις εμπειρίες τους ανά πάσα στιγμή του έτους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πάντα βρίσκουν κάθε καλή δικαιολογία για να βγάλουν κατά μέρος την καθημερινή ρουτίνα και να φύγουν για διακοπές. Ωστόσο ο στόχος τους είναι πάντα ο ίδιος, να κάνουν αξέχαστες διακοπές.

Αποταμίευση

Πρόκειται για τους νέους Κινέζους σπουδαστές ή εργαζόμενους. Προγραμματίζουν τα ταξίδια τους, κλείσουν πτήσεις και ξενοδοχεία στην καλύτερη τιμή. Συγκρίνουν προορισμούς, εποχές και ταξιδιωτικούς πράκτορες. Κάνουν τα πάντα για να απολαύσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον προορισμό τους.

Οικοτουρισμός

Τους αρέσουν τα βουνά και θέλουν να είναι σε επαφή με τη φύση. Τους αρέσει το κάμπινγκ ακόμη και αν ταξιδεύουν μόνοι τους. Ταξιδεύουν με λιγότερες αποσκευές από ό, τι ο μέσος ταξιδιώτης, έτσι ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι εξοικονομούν πολλά για τη μεταφορά.

Επιλογή προορισμού

Δεν έχουν από πριν έναν αγαπημένο προορισμό. Οι millennials ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί στην ανακάλυψη νέων θέσεων. Στην πραγματικότητα, οι επιλογές τους ποικίλλουν ολοένα και περισσότερο. Ο προορισμός επιλογής δεν είναι τόσο σημαντικός όσο το να διαθέτεις ό, τι είναι απαραίτητο για να κάνεις την παραμονή τους μια αξέχαστη εμπειρία.