Η νεότερη γενιά επηρεάζεται περισσότερο από τους influencers των κοινωνικών μέσων όσον αφορά στα ταξίδια. Αντίθετα μικρή είναι η επιρροή από τους φίλους ή την οικογένεια. Αυτό προέκυψε σύμφωνα με νέα έρευνα από το πρακτορείο 383.

Ειδικότερα, οι νέοι ηλικίας 18-25 ετών σε διπλάσιο ποσοστό είναι πιθανό να επηρεαστούν από τους influencers.

Πάνω από το ήμισυ (58%) των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι το Facebook, το Instagram και οι online bloggers είναι πιο αξιόπιστοι από την οικογένειά τους.

Οι influencers επηρεάζουν όλο και περισσότερο τις αποφάσεις της πραγματικής ζωής. Συγκεκριμένα, το Instagram αποτελεί τη βασική  επιλογή για ταξίδια. Επιπλέον, τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν το 71% των αποφάσεων των σχεδιαστών ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μόνο 36% να βασίζονται σε συστάσεις από οικογένεια και φίλους. Παράλληλα πολλοί influecers πληρώνονται για να προωθήσουν μια εκπληκτική εικόνα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι πρέπει να είμαστε φερόμαστε πιο έξυπνα κατά τη λήψη αποφάσεων όπως το ταξίδι στο εξωτερικό.