Οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος έχουν σταθερά περισσότερες πιθανότητες από τους αντίστοιχους χαμηλού εισοδήματος να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία για ταξίδια. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη μηνιαία έκθεση Connected Economy της Pymnts.
Η εταιρεία δεδομένων εξέτασε 2.710 Αμερικανούς καταναλωτές από διαφορετικά εισοδηματικά κλιμάκια.
Η μελέτη δείχνει ότι οι καταναλωτές υψηλού και μεσαίου εισοδήματος έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από τους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος να συνδεθούν στο διαδίκτυο για να προγραμματίσουν διακοπές και να κάνουν κράτηση για ταξίδια και καταλύματα.
Σχεδόν οι μισοί (46%) των καταναλωτών υψηλού εισοδήματος χρησιμοποίησαν ιστότοπους, εφαρμογές ή άλλα ψηφιακά εργαλεία για να προγραμματίσουν ή να κλείσουν ταξιδιωτικά εισιτήρια ή καταλύματα – αύξηση 19% από πέρυσι.
Εν τω μεταξύ, η χρήση ψηφιακών εφαρμογών από τους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος για ταξίδια παραμένει σχετικά αμετάβλητη.
Οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος, που ορίζονται ως εκείνοι που κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ΗΠΑ ετησίως, είναι οι πιθανότεροι από οποιοδήποτε εισοδηματικό κλιμάκιο να συμμετέχουν στη συνδεδεμένη οικονομία, στην οποία «άνθρωποι και επιχειρήσεις συνδέονται μεταξύ τους και δραστηριοποιούνται μέσω οποιασδήποτε συσκευής και οποιασδήποτε ψηφιακής ή φυσική τοποθεσία με ασφάλεια.
Τέλος, το 21% των καταναλωτών υψηλού εισοδήματος πλήρωσαν για την πιο πρόσφατη αγορά τους μέσω ψηφιακού πορτοφολιού, ενώ μόλις το 12% των καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος έκανε το ίδιο.