Η ταξιδιωτική βιομηχανία προσαρμόζεται στις νέες τάσεις που οδηγούνται από τις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών καθώς ο κλάδος συνεχίζει την ανάκαμψη μετά την πανδημία.

Σύμφωνα με την κορυφαία ταξιδιωτική εταιρεία, Inspiring Vacations αν και το 2023 διαμορφώνεται ως μια πιο φυσιολογική χρονιά για ταξίδια, συνεχίζει να εξελίσσεται με βάσει τις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Ειδικότερα, οι αναταραχές στις πτήσεις, οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού, οι υψηλές τιμές ενέργειας και τροφίμων και η παγκόσμια οικονομική ύφεση, επηρεάζουν την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Ταξίδια εκτός εποχής και πακέτα all inclusive

Οι ανησυχίες για τον προϋπολογισμό σε συνδυασμό με την τεράστια όρεξη για ταξίδια μετά την πανδημία σημαίνει ότι τα ταξίδια εκτός εποχής και τα πακέτα διακοπών all inclusive είναι οι τάσεις των διακοπών που ενισχύονται.

 

Εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες

Ιδιαίτερη βαρύτητα αναμένεται να δοθεί στις εξατομικευμένες και τοπικές συνδέσεις με τους ανθρώπους και την κουλτούρα του προορισμού.

Οι ταξιδιώτες αντί να επισκέπτονται απλώς τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα, ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σε μικρές ομαδικές εκδρομές που επιτρέπουν πιο στενές συνδέσεις και έχουν λιγότερο επεμβατικό αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα.

Το περιβάλλον σε πρώτο πλάνο

Τα περιβαλλοντικά ζητήματα πρόκειται επίσης να έρθουν στο προσκήνιο το 2023. Οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στη βιωσιμότητα και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα για τους Millennials και τη Gen Z.