Για τις νέες τάσεις που αναμένεται να φέρουν αλλαγές στον τομέα των ταξιδίων τα επόμενα χρόνια, θα ενημερώσουν τους ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων, οι ομιλητές της εκδήλωσης Arival που θα πραγματοποιηθεί στην Μπανγκόκ στις 24-26 Ιουνίου.

“Η ανάγκη για αυθεντικές εμπειρίες αναγκάζει τις μάρκες ταξιδιών να δημιουργήσουν ένα προϊόν που είναι πιο εξατομικευμένο, περιπετειώδες, ένα ταξίδι αυτοανακάλυψης ευθυγραμμισμένο με τον τοπικό πολιτισμό”, αποκαλύπτει λέει ο Douglas Quinby, Διευθύνων Σύμβουλος της Arival.

Γίνετε Mobile-First (Επειδή οι πελάτες σας είναι ήδη)

Οι Super Apps, οι OTA, οι άμεσες ψηφιακές κρατήσεις και η τεχνολογία έκδοσης εισιτηρίων μετασχηματίζουν τον τομέα. Τα πρώτα ονόματα κινητής τηλεφωνίας στην Ασία επαναπροσδιορίζουν σχεδόν κάθε καταναλωτική βιομηχανία. Οι εκδρομές, οι δραστηριότητες και τα αξιοθέατα δεν αποτελούν εξαίρεση. Οι ταξιδιώτες της Ασίας προσδοκούν ότι θα πραγματοποιήσουν απευθείας κράτηση με κινητά τηλέφωνα, εισιτήρια και άλλα.

Δώστε στους ταξιδιώτες αυθεντικές εμπειρίες

Οι tour operators πρέπει να ενθαρρύνουν τις εμβυσματικές αισθητικές εμπειρίες που συνδέουν τους ταξιδιώτες με έναν τόπο, έναν λαό, μια κουζίνα, έναν πολιτισμό.

Ενθάρρυνση της βιωσιμότητας

Σύμφωνα με το Virtuoso, οι ταξιδιώτες μεταξύ 20 και 30 ετών είναι τρεις φορές πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για ένα προϊόν βιώσιμου τουρισμού σε σύγκριση με εκείνους των 40 και 50 ετών.

Χρησιμοποιήστε τη δύναμη του μάρκετινγκ NTO

Ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να συνεργάζεται με τους Εθνικούς Οργανισμούς Ενέργειας (NTO), για την προώθηση δευτερευόντων προορισμών, «βιώσιμων» περιηγήσεων, νέων αξιοθέατων και πολιτιστικών δραστηριοτήτων που αντικατοπτρίζουν τον προορισμό με τρόπο συμβατό.