Η ξενοδοχειακή βιομηχανία αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις και ευκαιρίες καθώς ο COVID κάνει τους ξενοδόχους να επανεξετάσουν τη βιωσιμότητα των υπηρεσιών τους για φαγητό και ποτό και να προσαρμοστούν στο μέλλον με τρόπους που πολλοί δεν θα μπορούσαν ποτέ να προβλέψουν.

Ενώ ο μετασχηματισμός των προσφορών τροφίμων και ποτών σε ξενοδοχεία και θέρετρα είναι μια συνεχής στρατηγική για την παροχή μοναδικών εμπειριών, ενώ αυξάνονται τα έσοδα, οι ξενοδόχοι πρέπει να ξανακάνουν τις προσφορές τους, προκειμένου να διατηρήσουν τη δυνατότητα προσέγγισης όσο το δυνατόν περισσότερων δυνητικών πελατών μακροπρόθεσμα.

Αγκαλιάζοντας την ανέπαφη εμπειρία

Παρακολουθούμε το τέλος της παραδοσιακής υπηρεσίας δωματίου καθώς οι επισκέπτες αναζητούν ανέπαφους τρόπους για φαγητό. Στα περισσότερα ακίνητα της ανώτερης αγοράς, η υπηρεσία δωματίου πλήρους εξυπηρέτησης έχει αντικατασταθεί από τη συσκευασία “to go” σε δωμάτια. Αυτό είναι πιθανό να παραμείνει ως διαδικασία επιλογής τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους χειριστές.

Θα αρχίσουμε να βλέπουμε περισσότερη προσοχή που δίνεται στις συσκευασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, συμπεριλαμβανομένων ειδικών δοχείων που βελτιώνουν την παρουσίαση των τροφίμων και τη δημιουργική επωνυμία, έτσι ώστε οι επισκέπτες να αισθάνονται ακόμα συνδεδεμένοι με το εστιατόριο.

Όπως οι επισκέπτες, οι χειριστές έχουν επίσης αγκαλιάσει μενού χωρίς χαρτί, καθώς είναι φιλικό προς το περιβάλλον, εξοικονομεί κόστος εκτύπωσης και επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία κατά την αλλαγή μενού. Η ευκολία των κωδικών QR που συνδέουν τα μενού με τα έξυπνα τηλέφωνα είναι μια ευκολία που αγκαλιάστηκε και εκτιμήθηκε γρήγορα από τους επισκέπτες. Αν και δεν θα αντικαταστήσει ποτέ πλήρως τα παραδοσιακά μενού.

Ελκυστικές προσφορές

Η πανδημία έχει προκαλέσει τους καταναλωτές να ξανασκεφτούν πού ξοδεύουν τα χρήματά τους και τονίζουν την ανάγκη υποστήριξης της άμεσης κοινότητας. Οι επισκέπτες αποδίδουν αυξημένη προσδοκία για ποιότητα και δημιουργικότητα και αναμένουν τη διαθεσιμότητα τοπικών αλκοολούχων ποτών, μπύρας, κρασιού και μενού με τοπικά προϊόντα.

Οι επισκέπτες θέλουν επίσης να δειπνήσουν σε ένα μέρος όπου μπορούν να απομακρυνθούν με ασφάλεια από τους άλλους επισκέπτες, έτσι οι χειριστές επικεντρώνονται περισσότερο στη μεγιστοποίηση εξωτερικών χώρων τραπεζαρίας.

Τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εύχρηστους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους βρίσκονται σε μια ιδιαίτερα τυχερή θέση και μπορούν να προσελκύσουν καλύτερα τους επισκέπτες. Οι χειριστές που δεν διαθέτουν ρυθμιζόμενο χώρο θα προσπαθήσουν να αυξήσουν την εξωτερική αυλή, το σαλόνι και τους χώρους μπαρ για να επεκτείνουν το αποτύπωμά τους και να προωθήσουν την κοινωνική απόσταση.