Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, τα Baby Boomers ξεπέρασαν κάθε άλλη γενιά, σύμφωνα με την εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας Squaremouth.com, μετά από μείωση σχεδόν 90% στους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Για περισσότερα από δύο χρόνια, ο COVID άλλαξε τα πάντα σχετικά με τον τρόπο που ταξίδεψαν οι Αμερικανοί. Καθώς τα ταξίδια επιστρέφουν στο «κανονικό», η Squaremouth ανέλυσε δεδομένα από καταναλωτές ταξιδιωτικών ασφαλίσεων για να αποκαλύψει τρεις νέες τάσεις ταξιδιωτών.

Ισχυρή απόδοση των ταξιδιωτών Baby Boomer μετά τον COVID

Οι Baby Boomers σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση τόσο στον συνολικό αριθμό ταξιδιωτών όσο και στο συνολικό μερίδιο αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης για το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Οι Baby Boomers ήταν επίσης η μόνη γενιά που είδε θετική αύξηση στο μερίδιο αγοράς της το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Η επιστροφή των ταξιδιωτών Baby Boomer έρχεται μετά από μείωση σχεδόν 90% κατά την έναρξη της πανδημίας.

Οι ηλικιωμένοι εξακολουθούν να μην ταξιδεύουν

Η Silent Generation είναι η μόνη γενιά που αναφέρει η Squaremouth με λιγότερους ταξιδιώτες το 2022 σε σύγκριση με το 2019.

Αυτό μπορεί να επιβεβαιώσει ότι οι ηλικιωμένοι εξακολουθούν να μην αισθάνονται τόσο άνετα στο ταξίδι σήμερα όσο πριν από τη νόσο COVID, παρά τις εκτεταμένες προσπάθειες εμβολιασμού.

Η μείωση των ηλικιωμένων ταξιδιωτών και η αύξηση των νεότερων ταξιδιωτών που ασφαλίζουν τα ταξίδια τους, διατήρησε τον μέσο όρο της Squaremouth χαμηλά. Επί του παρόντος αναφέρουν μέση ηλικία ταξιδιωτών 44 ετών, σε σύγκριση με τα 50+ πριν από την COVID. Στο απόγειο της πανδημίας αυτή η μέση ηλικία έπεσε στα 38.

Οι Millennials έγιναν κορυφαίοι αγοραστές ασφάλισης

Οι Baby Boomers ήταν η μόνη γενιά που γνώρισε μείωση στο συνολικό μερίδιο αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης φέτος σε σύγκριση με τα χρόνια πριν από την COVID. Η Squaremouth αποδίδει την πτώση τους στην αύξηση των δημογραφικών στοιχείων νεότερης ηλικίας, παρά στη μείωση των ταξιδιωτών ηλικίας Boomer.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι νεότερες γενιές ταξίδεψαν και στη συνέχεια αγόρασαν ταξιδιωτική ασφάλιση, είτε από επιλογή είτε λόγω απαιτήσεων που σχετίζονται με τον COVID.

Η γενιά του Millennial είχε τη μεγαλύτερη αύξηση σε ασφαλισμένους ταξιδιώτες το δεύτερο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με τα χρόνια της πανδημίας. Ομοίως, η Gen Alpha παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση ταξιδιωτών φέτος σε σύγκριση με τα χρόνια πριν από την COVID. Η νεότερη γενιά αντιπροσωπεύει επίσης τη μεγαλύτερη αύξηση στο μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με το 2019.

Η Squaremouth λέει ότι η αύξηση των νεότερων ταξιδιωτών ευθυγραμμίζεται με την άνοδο των γονέων ηλικίας χιλιετιών που ασφαλίζουν τα ταξίδια τους.