Για πολλούς ταξιδιώτες LGBTQ+ από όλο τον κόσμο, η πραγματικότητα των ταξιδιών μπορεί συχνά να είναι πολύ διαφορετική από όλα όσα περιλαμβάνει ο όρος ταξίδι.

Νέα έρευνα από την κορυφαία ψηφιακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com αποκαλύπτει ότι το 71% των ταξιδιωτών LGBTQ+ στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν βιώσει λιγότερο φιλόξενες ή άβολες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Οι ταξιδιώτες από την Ινδία, τη Δανία και το Μεξικό δήλωσαν ότι είχαν βιώσει τις πιο αρνητικές εμπειρίες σε ποσοστό 100%, 97% και 93% αντίστοιχα.

Η πραγματικότητα των ταξιδιών LGBTQ+ σήμερα

Για σχεδόν τα δύο τρίτα (60%) των ταξιδιωτών LGBTQ+ του Ηνωμένου Βασιλείου, τα ταξίδια όντως αποτελούν χρόνο για χαλάρωση και ψυχική χαλάρωση.

Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν μια σειρά από πρόσθετες σκέψεις που εκτείνονται σε ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία που μπορεί να μην χρειαστεί ποτέ να σκεφτούν όσοι βρίσκονται εκτός της κοινότητας.

Σχεδόν οι μισοί (46%) ταξιδιώτες LGBTQ+ έχουν βιώσει διακρίσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, μέσω στερεοτύπων (26%) που τους κοιτάζουν επίμονα,  γελούν ή έχουν κακοποιηθεί από άλλους ταξιδιώτες (13%) και/ή ντόπιους (16%).

Ως εκ τούτου αντιμετωπίζουν την πρόσθετη πολυπλοκότητα της πλοήγησης σε ένα ταξίδι από την επιλογή ενός προορισμού μέχρι τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν:

Το 63% των ταξιδιωτών LGBTQ+ στο Ηνωμένο Βασίλειο λέει ότι το να είσαι μέλος της κοινότητας επηρεάζει τις αποφάσεις που λαμβάνουν κατά τον προγραμματισμό

Για παράδειγμα, όταν επιλέγουν έναν προορισμό:

-Το 61% αναφέρει ότι πρέπει να εξετάσει την ασφάλεια και την ευημερία του ως ταξιδιώτη LGBTQ+ – πιο έντονα αισθάνονται οι ταξιδιώτες που ταυτίζονται ως queer (75%) ή ομοφυλόφιλοι (74%)

-Σχεδόν το ήμισυ (43%) της LGBTQ+ κοινότητας πιστεύει ότι οι προορισμοί στη «λίστα» τους έχουν επηρεαστεί από το να είναι μέρος της κοινότητας

  • Το 49% πιστεύει ότι το να είναι μέλος της LGBTQ+ κοινότητας επηρεάζει με ποιον επιλέγει να ταξιδέψει.
  • Το 47% δηλώνει ότι επηρεάζει τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν όταν λείπουν.

Η σύνδεση της κοινότητας είναι το κλειδί

Η έρευνα από την Booking.com αποκαλύπτει επίσης ότι η LGBTQ+ κοινότητα ενός προορισμού βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών LGBTQ+ ταξιδιωτικών αποφάσεων και το πάθος να βιώσεις όλα όσα έχει να προσφέρει αυτή η κοινότητα κυριαρχεί μεταξύ των ευρημάτων:

  • Το 65% των ταξιδιωτών LGBTQ+ στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό που γιορτάζει την τοπική κοινότητα LGBTQ+ και την ιστορία του
  • Πάνω από το ήμισυ (51%) είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ταξίδια που τους επιτρέπουν να μάθουν περισσότερα για τις ιστορικές πτυχές της LGBTQ+ κοινότητας στον επιλεγμένο προορισμό τους