
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νευροαποκλίνοντες ταξιδιώτες, αποκαλύπτει μελέτη της Booking.com, υπογραμμίζοντας και την ευκαιρία για την τουριστική βιομηχανία να δημιουργήσει μια πιο απρόσκοπτη και προσιτή εμπειρία.
Τα ταξίδια πρέπει να είναι μια συναρπαστική εμπειρία, όχι μια συντριπτική εμπειρία. Αυτοί οι τουρίστες απαιτούν καλύτερη υποστήριξη, σαφέστερη επικοινωνία και μεγαλύτερη κατανόηση.
- Σχεδόν οι μισοί από τους νευροαποκλίνοντες ταξιδιώτες (49%) είχαν αρνητικές εμπειρίες.
- Παρά ορισμένες βελτιώσεις στην προσβασιμότητα, μόνο το 51% πιστεύει ότι οι διαθέσιμες λύσεις καλύπτουν τις ανάγκες τους.
Η μελέτη, εντοπίζει αρκετές βασικές λύσεις που αναζητούν οι νευροαποκλίνοντες τουρίστες για να κάνουν τα ταξίδια τους πιο προσιτά και λιγότερο αγχωτικά.
Προετοιμασία εκ των προτέρων
Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) εκφράζουν την έντονη ανάγκη για «πρόβες ταξιδιού». Πρόκειται για ελεγχόμενες εμπειρίες που τους επιτρέπουν να προβλέπουν και να εξασκούν διαφορετικά ταξιδιωτικά σενάρια.
Αυτό θα μπορούσε να ωθήσει περισσότερες αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν συνεδρίες εξοικείωσης σχετικά με το check-in, την επιβίβαση και τη διαδικασία πτήσης ή να ενθαρρύνει τα αξιοθέατα να παρέχουν εκ των προτέρων πληροφορίες σχετικά με έντονα αισθητηριακά στοιχεία της εμπειρίας τους, όπως φώτα στροβοσκοπίου, πριν φτάσουν οι επισκέπτες.
Χώροι φιλικοί προς τις αισθήσεις
- Τρεις στους τέσσερις νευροαποκλίνοντες τουρίστες (76%) θα ήθελαν να δουν πιο καθορισμένους ήσυχους χώρους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του.
- Το 68% αναζητά πρόσβαση σε αισθητήρια δωμάτια όπου μπορούν να χαλαρώσουν και να διαχειριστούν καλύτερα το περιβάλλον τους.
- Το 74% θέλει τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν επιλογές μείωσης θορύβου για περιορισμό της ακουστικής υπερφόρτωσης. Θα μπορούσαν τα ξενοδοχεία να αρχίσουν να περιλαμβάνουν ακουστικά ακύρωσης θορύβου ή μηχανήματα λευκού θορύβου ως βασικές ανέσεις, μαζί με στεγνωτήρα μαλλιών και προϊόντα περιποίησης.
Πιο περιεκτικός σχεδιασμός
- Το 69% επιθυμεί να σχεδιάζονται οι καμπίνες αεροσκαφών με μεγαλύτερη προσοχή στη φυσική άνεση και τον προσωπικό χώρο.
- Το ίδιο ποσοστό ζητά πιο προσιτά και χωρίς αποκλεισμούς καταλύματα, για παράδειγμα παρέχοντας κατόψεις πριν από την άφιξη ή προσφέροντας ανέπαφο check-in.
Οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης
Υπάρχει πραγματικός ενθουσιασμός γύρω από τις δυνατότητες της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την παροχή λύσεων που θα κάνουν την ταξιδιωτική εμπειρία πιο περιεκτική. Παράλληλα, θα επιτρέψουν στους νευροαποκλίνοντες να ταξιδέψουν στον κόσμο με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.
- Τα δύο τρίτα (66%) ενδιαφέρονται για εργαλεία με AI. Αυτά, θα τους παρέχουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο στο ταξίδι τους, βοηθώντας τους να διαχειρίζονται καλύτερα τις καθυστερήσεις και τις αλλαγές διαδρομής με λιγότερο άγχος.
- Το 66% βλέπει ισχυρές δυνατότητες σε λύσεις AI που είναι ικανές να τους καθοδηγούν σε πολυσύχναστα αεροδρόμια και ξενοδοχεία, εντοπίζοντας πιο ήσυχους χώρους όπου μπορούν να ξεκουραστούν και να αποφύγουν την αισθητηριακή υπερφόρτωση.
Η τεχνολογία καθιστά δυνατή την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών σε κλίμακα.
Καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού
Ενώ οι υποδομές εξελίσσονται για να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες, το 71% των νευροαποκλίνων εκτιμά ότι απαιτείται πιο προηγμένη εκπαίδευση στους επαγγελματίες του τουρισμού.
Για παράδειγμα, ένα τσόκερ με ηλιοτρόπια είναι ένα διακριτικό αξεσουάρ που σηματοδοτεί μια αόρατη αναπηρία.
Αν και δεν υποδεικνύει τις συγκεκριμένες ανάγκες του ατόμου που το φοράει, ειδοποιεί το προσωπικό ότι μπορεί να απαιτείται βοήθεια.
Αυτό το σύστημα είναι πλέον αναγνωρισμένο σε περισσότερα από 300 αεροδρόμια, κατανεμημένο σε 30 χώρες και υιοθετήθηκε από 18 αεροπορικές εταιρείες.