Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες καθώς και τις ευκαιρίες στη μετά την πανδημία εποχή, αποκαλύπτει νέα μελέτη.

  • 60% θεωρεί ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες για κρατήσεις όπως η Expedia και η Booking.com αποτελούν απειλή για την επιχείρηση του.
  • 53% πιστεύει ότι η τεχνολογία είναι βασικός μοχλός για την αύξηση των εσόδων και την ανάπτυξη της εταιρείας του.

Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της μελέτης «Ταξίδια στη μετά Covid εποχή» που διεξήχθη από την εταιρεία Voyagu.

Η αποδοχή της τεχνολογίας

Σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχουν σημάδια σταδιακής αποδοχής της μετασχηματιστικής τεχνολογικής αλλαγής.
Πλέον οι τουριστικοί πράκτορες αρχίζουν να αναγνωρίζουν τη δυνατότητα συγχώνευσης των ανθρώπινων δυνατοτήτων με την τεχνολογία.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  • Το 84% πιστεύει ότι οι παραπομπές είναι ο καλύτερος τρόπος για να τονωθεί η επιχείρηση, ενώ το 79% έχει δει τη ζήτηση να αυξάνεται προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες.
  • Το 46% των σημείωσε ότι «οι πελάτες δίνουν προτεραιότητα στην τεχνογνωσία και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες έναντι των φθηνότερων τιμών.
    Ωστόσο, η πλειοψηφία απαιτεί εξατομικευμένες ταξιδιωτικές υπηρεσίες στην ίδια τιμή με τις online κρατήσεις, θέτοντας μια πρόκληση για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να αποκομίσουν κέρδος.
  • Εν τω μεταξύ, το 66% «επεκτείνει τις προσφορές του με εξατομικευμένα προϊόντα, όπως ταξιδιωτική ασφάλιση, ιδιωτικές μεταφορές και συγκοινωνίες.
  • Αντίθετα μόνο το 24% προσφέρει υπηρεσίες όπως κρατήσεις για βίλες, καταφύγια, μεταφορά από το αεροδρόμιο, περιηγήσεις στην πόλη και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
  • Όσον αφορά στα κέρδη, το 54% βγάζει λιγότερα από 60.000 δολάρια ετησίως και μόλις το 6% κερδίζει περισσότερα από 120.000 δολάρια ετησίως.
  • Το 60% δεν πιστεύει ότι είναι δυνατό να αυξηθεί περαιτέρω το εισόδημα του.
  • Το 23% διαφωνεί ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για χρήματα τώρα από ό,τι πριν από τον COVID.