Περισσότεροι από 7 στους 10 ταξιδιωτικούς συμβούλους λένε ότι οι πελάτες τους προτιμούν τα allinclusive ταξίδια κρουαζιέρας, γεγονός που διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό τη δουλειά τους.

Αυτό προέκυψε από την τελευταία έρευνα Cruise Trends Outlook της Travel Market Rejport για το 2023, με τη χορηγία των Royal Caribbean, Celebrity και Silversea.

Παράλληλα, οι περισσότεροι πελάτες κρουαζιέρας θέλουν ανέσεις που περιλαμβάνονται στη συνολική τιμή.

Τέτοιες είναι το Wi-Fi, η ψυχαγωγίας εν πλω, τα ποτά και τα φιλοδωρήματα.

Οι πελάτες επαναλαμβανόμενης κρουαζιέρας τείνουν να επιλέγουν τμήματα premium και πολυτελείας.

Τα ζευγάρια, οι ηλικιωμένοι και οι μεμωνομένοι ταξιδιώτες είναι οι τρεις πρώτες κατηγορίες πελατών που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν διακοπές κρουαζιέρας.

Η Καραϊβική και οι Μπαχάμες (89%), η Ευρώπη (83%) και η Αλάσκα (83%) θα είναι οι δημοφιλείς προορισμοί κρουαζιέρας για το 2023.

Κίνητρα για ταξίδια κρουαζιέρας

Τα κορυφαία κίνητρα για διακοπές με κρουαζιέρα είναι οι εορτασμοί προσωπικών περιστάσεων (77%), τα bucketlist ταξίδια (76%) και το να περάσουν χρόνο με την οικογένεια (75%).

Τέλος, οι προοπτικές για τις πωλήσεις κρουαζιέρας το 2023 είναι ανοδικές. Το 89% των συμβούλων των ΗΠΑ και το 94% των καναδών συμβούλων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι αναμένουν σταθερή ανάπτυξη σε σύγκριση με το 2022.

Αυτό περιλαμβάνει σχεδόν έναν στους τρεις συμβούλους των ΗΠΑ που προέβλεψαν ανάπτυξη 51% ή περισσότερο, και σχεδόν τέσσερις στους δέκα Καναδούς συμβούλους προέβλεπαν ανάπτυξη 51% ή περισσότερο.