Τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στη βιομηχανία της φιλοξενίας το τρέχον έτος αναλύει σε πρόσφατη μελέτη της η RMS.

Καθώς οι καταναλωτές σκέφτονται για μελλοντικά ταξίδια αναψυχής, το 48% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει περισσότερα ταξίδια το 2022. Αυτό μεταφράζεται σε αύξηση 16% σε σύγκριση με τα πορίσματα της περσινής έρευνας.

Παράλληλα, το camping συνεχίζει να προσελκύει τους παραθεριστές, με την έρευνα να δείχνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να μείνουν σε κάμπινγκ από πέρυσι.

Ταυτόχρονα, τα βιωματικά ταξίδια σημειώνουν σταθερή αύξηση. Συγκεκριμένα, το 69% των κατασκηνωτών υποδεικνύουν ότι η τοποθεσία του κάμπινγκ και η εγγύτητα σε αξιοθέατα επηρεάζουν την απόφαση κράτησης.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν ορισμένες λειτουργίες της εποχής της πανδημίας να παραμένουν στη θέση τους.

Το 67% των ερωτηθέντων στην έρευνα θα ήθελε να συνεχιστεί ο ενισχυμένος καθαρισμός σε κοινόχρηστους χώρους.

Tέλος, το 53% επιλέγει τις διαδικασίες ανέπαφων check-in και check-out.