Οι εταιρείες MICE σε όλο τον κόσμο, έχουν προσαρμόσει τα προγράμματα συναντήσεων και εκδηλώσεων στις απαιτήσεις ενός νέου έτους γεμάτου αβεβαιότητα.
Στόχος για το 2021, είναι να διατηρήσουν την επαφή με τους πελάτες, τους πιθανούς πελάτες και τους υπαλλήλους.
Αυτό δείχνουν οι προβλέψεις της Global Meetings & Events 2021. Οι εκτιμήσεις προκύπτουν από στοιχεία έρευνας της American Express Meetings & Events, ένα τμήμα της American Express Global Business Travel.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 37 χώρες τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2020.
Τεχνολογίες Υγιεινής
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού MICE υιοθέτησαν γρήγορα ολοκληρωμένες λύσεις υγιεινής και ασφάλειας. Και έχουν κάνει μεγαλύτερη χρήση των υπαρχουσών τεχνολογιών για εικονικές, υβριδικές και φυσικές μορφές.
Οι διαδικτυακές πλατφόρμες διασκέψεων δείχνουν τόσο τα πλεονεκτήματα όσο και τους περιορισμούς τους. Οι σχεδιαστές αναζητούν νέες ιδέες και στρατηγικές.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι το 35% των εικονικών και υβριδικών εκδηλώσεων απαιτούν την επαγγελματική υποστήριξη μιας πλήρους υπηρεσίας.
Δεδομένου ότι ο όγκος των ταξιδιών πιθανότατα θα εξελιχθεί διαφορετικά από περιοχή σε περιοχή το 2021, οι υβριδικές συναντήσεις θα διαδραματίσουν πρωτοποριακό ρόλο.
Οι κοινές προκλήσεις στις εικονικές συναντήσεις
- Το 40% είπε πως η έλλειψη εμπειρίας ήταν ένας παράγοντας που πρέπει να μετρηθεί.
- Το 32% ανέφερε τεχνικά ζητήματα.
- Το 18% ανέφεραν την έλλειψη εμπλοκής.
“Η αξία που οι παγκόσμιες εταιρείες συνεχίζουν να αποδίδουν σε συναντήσεις και εκδηλώσεις είναι εμφανής στην ταχύτητα με την οποία έχουν αλλάξει από φυσικές σε εικονικές μορφές, δήλωσε ο Τζέραρντο Τετζάδο, ανώτερος αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της American Express Meetings & Events.
Το μήνυμα των προβλέψεων για τις Παγκόσμιες Συναντήσεις και Εκδηλώσεις 2021 είναι σαφές. Πρέπει να υπάρχουν συναντήσεις. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για φυσικές συναντήσεις μόλις μπορούν να γίνουν με ασφάλεια. Οι υβριδικές συναντήσεις θα είναι ο καταλύτης”.
Τι να περιμένετε το 2021
Το 2021, οι αρμόδιοι για το σχεδιασμό MICE θα πρέπει να εξισορροπήσουν τη ζήτηση για γεγονότα με περικοπές και μεταβολές στον προϋπολογισμό.
Δεδομένου ότι οι τιμές πτήσεων και ξενοδοχείων θα ισχύουν, εξακολουθούν να υπάρχουν επιφυλάξεις σχετικά με τις έγκαιρες κρατήσεις. Άλλα ζητήματα αφορούν κυρίως την ασφάλεια.
- Το 68% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκε ότι η εμπιστοσύνη στους συμμετέχοντες για την υγεία και την ασφάλεια είναι σημαντικά για αυτούς όσον αφορά τη διεξαγωγή σωματικών εκδηλώσεων.
- Το 59% ανέφερε τη σημασία των ευέλικτων όρων ακύρωσης και τριβής.
- Όσον αφορά στην επιλογή τοποθεσίας, το 77% τόνισε τη σημασία της κάλυψης των αναγκών κοινωνικής απόστασης.
- Το 52% σημείωσε ότι τα πρωτόκολλα απολύμανσης αποτελούν βασικό παράγοντα.
Για να ξεπεράσουν αυτήν την αβεβαιότητα, οι πάροχοι υπηρεσιών μεταβαίνουν επί του παρόντος σε πιο επιεικείς κανόνες ακύρωσης και κράτησης, συχνά χωρίς κόστος.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι προγραμματιστές συσκέψεων εκτιμούν πως οι μικρές και απλές συναντήσεις σε τοπικές ή περιφερειακές τοποθεσίες θα επιστρέψουν 21% γρηγορότερα από οποιονδήποτε άλλο τύπο συνεδρίου.
Ακολουθούμενες από εσωτερικές συναντήσεις στο 18%.
Περιφερειακές τάσεις MICE 2021
Ευρώπη
Στην Ευρώπη, προβλέπεται αύξηση στο υβριδικά και μείωση στα καθαρά εικονικά γεγονότα το 2021. Παράλληλα όμως προγραμματίζεται η επιστροφή φυσικών συναντήσεων.
Το 77% των είπε ότι η εταιρεία τους υιοθέτησε πολιτικές για τη διοργάνωση συσκέψεων. Αυτό αντιπροσωπεύει τον υψηλότερο αριθμό όλων των περιοχών που ερευνήθηκαν.
Οι 5 κορυφαίοι ευρωπαϊκοί προορισμοί MICE το 2021
Οι 5 κορυφαίοι προορισμοί MICE είναι η Μαδρίτη, το Παρίσι, η Βαρκελώνη, το Λονδίνο και το Βερολίνο.
Παρά τους προβλεπόμενους περιορισμούς και αβεβαιότητες, οι περισσότεροι ερωτηθέντες εξέφρασαν ήπια αισιοδοξία για την βιομηχανία συναντήσεων και εκδηλώσεων το 2021.
Σε κλίμακα από το 1 έως το 10:
- Το 12% ήταν πολύ αισιόδοξο (8 έως 10).
- Το 72% είδαν στη μέση (4 έως 7).
- Μόνο το 15% ήταν πολύ απαισιόδοξοι (1 έως 3).
Βόρεια Αμερική
Οι ερωτηθέντες στη Βόρεια Αμερική εκτιμούν ότι σχεδόν το ένα τέταρτο (23,6%) των εκδηλώσεων τους το 2021 θα έχει εικονικό στοιχείο. Και θα είναι μικρότερες τοπικές εκδηλώσεις με λιγότερους από 25 συμμετέχοντες που δεν χρειάζονται αεροπορικά ταξίδια ή δωμάτια ξενοδοχείου.
Αναμένουν ότι το 45% των εικονικών / υβριδικών συναντήσεων θα πραγματοποιούνται μέσω διαδικτυακών διασκέψεων και το 27% θα χρησιμοποιεί μια εφαρμογή για κινητά.
Οι κορυφαίοι τύποι συνεδρίων στη Βόρεια Αμερική το 2021 αναμένεται να είναι μικρές και απλές συναντήσεις (ΗΠΑ) και εσωτερικές ομαδικές συναντήσεις (Καναδάς).
Περιφερειακά, οι ερωτηθέντες αναμένουν μείωση για τους περισσότερους τύπους συνεδρίων.
Ωστόσο, το 36% αναμένει ότι ο αριθμός των συνεδριάσεων των εκτελεστικών και εποπτικών συμβουλίων θα παραμείνει σταθερός.
Όσον αφορά τους κορυφαίους 5 προορισμούς συνάντησης, όλοι βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες: Ορλάντο, Λας Βέγκας, Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον και Ντάλας.
Κεντρική και Νότια Αμερική
Οι ερωτηθέντες στην Κεντρική και Νότια Αμερική είναι πολύ αισιόδοξοι. Στην πραγματικότητα, είναι πιο αισιόδοξοι από οποιαδήποτε άλλη περιοχή για την βιομηχανία MICE το 2021.
Το 76% των σχεδιαστών δήλωσε ότι οι ευκαιρίες σταδιοδρομίας ως επαγγελματίες του κλάδου είναι “εξαιρετικές”.
Όσον αφορά στον συνολικό προϋπολογισμό, το 41% των ερωτηθέντων αναμένουν ότι η εταιρεία τους θα ξοδέψει περισσότερα για συναντήσεις και εκδηλώσεις το 2021.
Αυτή είναι η υψηλότερη αξία όλων των περιφερειών που εξετάστηκαν.
Οι 5 κορυφαίοι προορισμοί συνάντησης είναι η Πόλη του Μεξικού, το Μπουένος Άιρες, η Μέριδα, το Σάο Πάολο και η Μπογκοτά, δείχνοντας έτσι μια γεωγραφική αναπαράσταση τεσσάρων χωρών.
Ασία-Ειρηνικός
Μια θετική διάθεση μπορεί να γίνει αισθητή στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού για το υπόλοιπο του 2020.
Το 16% δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσουν ξανά φυσικά συνέδρια. Οι ερωτηθέντες από Ασία-Ειρηνικό είναι επίσης σίγουροι όσον αφορά στη χρήση της τεχνολογίας.
Το 64% δηλώνει ότι είναι πολύ αισιόδοξοι όσον αφορά στην ικανότητα τους να χρησιμοποιούν τεχνολογία κατά τη διάρκεια συναντήσεων το 2021.
Οι ερωτηθέντες στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ αναμένουν αυξήσεις γενικά για κάθε τύπο συνάντησης ή εκδήλωσης.
Τέσσερις στους δέκα σχεδιαστές στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (43%) αναμένουν περισσότερες συνεδριάσεις συμβούλων πελατών το 2021, ενώ το 49% αναμένει περισσότερες εσωτερικές συναντήσεις ομάδας.