Τις τάσεις που θα επικρατήσουν στον τομέα της φιλοξενίας το 2023 , αποτυπώνει σε μελέτη  της η EHL Hospitality Business School.

  • Τα bleisure ταξίδια είναι ένας συνδυασμός επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής όπου ένας υπάλληλος ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους από Δευτέρα έως Πέμπτη και στη συνέχεια παρατείνει το ταξίδι του για μίνι διακοπές συχνά με τη σύζυγο ή την οικογένειά του.
  • Οι τουρίστες επίσης τείνουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο εξερευνώντας μια τοποθεσία ενώ εργάζονται εάν είναι απαραίτητο», λέει ο Lionel Saul, βοηθός ερευνητής στο EHL Hospitality Business School.
  • Μία ακόμα τάση για τους ταξιδιώτες είναι στροφή σε ποιο υγιεινές επιλογές , με μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ.
  • Οι τουρίστες επιθυμούν να έχουν επίσης τη δυνατότητα πρόσβασης σε γεύματα με μηδενικό χιλιομετρικό αποτύπωμα, καθώς όλο και περισσότεροι αναζητούν μια σύνδεση με τη γη από την οποία προέρχονται τα τρόφιμα, καθώς και συνήθειες πιο φιλικές για το περιβάλλον.
  • Μια άλλη τάση που θα δούμε το 2023 είναι η αύξηση των ταξιδιών με τρένο. Αυτή η μορφή ταξιδιού θεωρείται πιο ειρηνική από τα πολυσύχναστα αεροδρόμια και τα αυξανόμενα κόστη πτήσεων ως αποτέλεσμα της πανδημίας.

Ως αποτέλεσμα, πολλά δρομολόγια τρένων στην Ευρώπη αποκαθίστανται και εγκαινιάζονται νέα τρένα για τη νύχτα για να κάνουν το ταξίδι στην Ευρώπη πιο εύκολο από ποτέ.

Ενώ ο κύριος σκοπός του τρένου είναι να φτάσετε από το σημείο Α στο Β, οι εταιρείες προσφέρουν επίσης υπηρεσίες για να κάνουν το τρένο τον ίδιο τον προορισμό, για παράδειγμα γαστρονομικές δραστηριότητες.

  • Τέλος, η βασική τάση που θα παρατηρηθεί το 2023 είναι ότι η βιωσιμότητα θα είναι η κύρια κατεύθυνση της φιλοξενίας. Θα οδηγήσει σε σημαντικές επενδύσεις και ο κλάδος της φιλοξενίας αναμένεται να αναπτύξει και να υιοθετήσει πιο βιώσιμες λύσεις σε όλες τις δραστηριότητές του.

Καθώς 4 στους 5 τουρίστες επιλέγουν τη βιωσιμότητα ως σημαντικό παράγοντα στις επιλογές αγορών τους, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τα ξενοδοχεία να στραφούν σε φιλικές προς το περιβάλλον διαδικασίες και υπηρεσίες – και να διασφαλίσουν ότι αυτές οι πρωτοβουλίες είναι ορατές στους πελάτες τους.

Οι ερευνητές στο EHL συμβουλεύουν τις επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας να εξετάσουν προσεκτικά αυτές τις τάσεις για να διασφαλίσουν ότι η επιχείρησή τους είναι ευθυγραμμισμένη με τις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν το 2023.

Η “άνθιση” της εξ΄αποστάσεως εργασίας, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, θα συνεχίσει να επηρέαζει τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι, δίνοντας ώθηση στα bleisure ταξίδια, σύμφωνα με μελέτη της EHL Hospitality Business School.

«Η εξ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι», τονίζει ο Lionel Saul, συν-συγγραφέας της μελέτης. Η γραμμή μεταξύ εργασίας και ταξιδιού θα είναι όλο και πιο θολή.