Τις τάσεις που διαμορφώνουν την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ ανέλυσε σε πρόσφατη έρευνά του το The Points Guy (TPG).

Οι φόβοι για την ύφεση διαφαίνονται, αλλά δεν φαίνεται να εμποδίζουν τα ταξίδια. Παράλληλα, οι Αμερικάνοι συνεχίζουν να επενδύουν πολλά σε ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Ανάπτυξη τόσο σε πολυτελείς όσο και σε οικονομικές ταξιδιωτικές εμπειρίες

Η δέσμευση για την πολυτέλεια παραμένει ισχυρή, με τα ξενοδοχεία να κατασκευάζουν περισσότερα ακίνητα υψηλών προδιαγραφών.

Ταυτόχρονα, οι εταιρείες κρουαζιέρας φτιάχνουν ακριβά πλοία για να πλεύσουν στην Ανταρκτική και την Αρκτική.

Η εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία εξελίσσεται

Η κάποτε εξειδικευμένη περιοχή των all-inclusive θέρετρων έχει γίνει mainstream, με μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων να μπαίνουν στη δράση.

Τα Hilton, Hyatt και Marriott, που είχαν μόλις 30 τέτοια θέρετρα πριν από τέσσερα χρόνια, έχουν τώρα περισσότερα από 150 και σχεδιάζουν περισσότερα.

Νέα brands από τις ξενοδοχειακές εταιρείες

Πριν από μια δεκαετία, οι πέντε μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων προσέφεραν συνολικά 49 μάρκες. Σήμερα, υπάρχουν περισσότεροι από 130.

Τάσεις τιμολόγησης

Οι τιμές στα δωμάτια του ξενοδοχείου και τα αεροπορικά εισιτήρια αναμένεται να παραμείνουν υψηλά.

Όσοι ταξιδεύουν αεροπορικώς θα βρουν ελαφρώς μεγαλύτερα αεροπλάνα στις περισσότερες διαδρομές μαζί με την απόσυρση των μικρότερων περιφερειακών τζετ. Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι πολλές μικρές πόλεις χάνουν πτήσεις. Μερικές νεοφυείς επιχειρήσεις προσπαθούν να καλύψουν το κενό αλλά δεν θα το κλείσουν.

Προγραμματισμός ταξιδίων

Υπάρχει μεγάλη τάση στα αυθόρμητα ταξίδια. Όμως, ενώ οι αυστηροί ταξιδιωτικοί περιορισμοί έχουν εξασθενίσει, σε πολλά γνωστά αξιοθέατα άρεσε ο τρόπος με τον οποίο επανήλθε ο τουρισμός και αποφάσισαν να διατηρήσουν αυτές τις πολιτικές.