Σύνταξη: tourismtoday.gr
Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο το 12% από τις μεγαλύτερες και πιο γνωστές εταιρείες ταξιδίων και ξενοδοχεία παρέχουν υποστήριξη πελατών μέσω e-mail και socila media.
Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία της αναφοράς συγκριτικής αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών του Netomi.
Το χειρότερο είναι ότι οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται ποτέ στο 70% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο 46% των κοινωνικών μηνυμάτων.
- Το 38% των εταιρειών δεν προσφέρουν υποστήριξη μέσω email.
- Μόνο το 46% έχει προφίλ Twitter.
Ακόμα και αν οι εταιρείες απαντήσουν, οι πελάτες μένουν με απορίες. Το 97% των απαντήσεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν δίνουν ουσιαστική απάντηση.
Καλύτερη συνολική υποστήριξη
- Carnival Cruise Line (63.37)
- Outrigger Hospitality Group (61.47)
- Royal Caribbean Cruises (60.07)
- Uniworld Boutique River Cruise Collection (58.72)
- Nemacolin Woodlands Resort (56.50)
Καλύτερη υποστήριξη μέσω socila media
- Spirit Airlines (84.5)
- Best Western (77.17)
- Renaissance Hotels (75.17)
- Tru by Hilton (70.5)
- Carnival Cruise Line (70.5)
Οι καλύτερες επιδόσεις μέσω e-mail
- United Airlines (ΗΠΑ, 65.58).
- Marriott International (ΗΠΑ, 61.24).
- Booking.com (ΗΠΑ, 58.92).
- Intercontinental Hotels Group (ΗΠΑ, 57.83).
Οι καλύτερες επιδόσεις μέσω Twitter
- Lufthansa (Γερμανία, 65.58).
- Accor Hotels (Γαλλία, 61.24).
- TUI (Γερμανία, 58.92).
- Emirates (Ντουμπάι, 57.83).
- Network Rail (Ηνωμένο Βασίλειο, 56.63).