
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στα ξενοδοχεία και γενικότερα στον τρόπο λειτουργίας της διαμονής.
Μία σημαντική αλλαγή σε πολλές μονάδες από τότε που ξεκίνησε η πανδημία ήταν η απομάκρυνση του πρωινού.
Αυτό αναφέρει πρόσφατη μελέτη του δείκτη ικανοποίησης επισκεπτών ξενοδοχείων της J.D. Power.
Το 36% των ξενοδοχείων απέκλεισαν την εξυπηρέτηση του πρωινού σε μπουφέ. Αλλά τώρα που η πανδημία υποχωρεί, οι επισκέπτες ξενοδοχείου ξεκαθαρίζουν ότι θέλουν πρωινό και άλλες ανέσεις. Όπως:
- Έξυπνες τηλεοράσεις (αύξηση 9 ποσοστιαίες μονάδες από το 2020).
- Μπαλκόνι και θέα (αύξηση 6 ποσοστιαίες μονάδες).
- Υπηρεσίες ευεξίας (αύξηση 5 ποσοστιαίες μονάδες).
Η συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών από τα ξενοδοχεία σε όλη τη μελέτη ήταν 830 σε κλίμακα 1.000 πόντων.
Αυτή η βαθμολογία ήταν αμετάβλητη από πέρυσι και 10 βαθμούς υψηλότερη από το 2019.
Σημαντικό πλεονέκτημα το προσωπικό του ξενοδοχείου
Τη μεγαλύτερη απόδοση σημείωσε η συνολική εμπειρία του προσωπικού του ξενοδοχείου. Σύμφωνα με την έρευνα αυξήθηκε ελαφρώς το 2021.
Οι ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης κράτησαν τους επισκέπτες του ξενοδοχείου ικανοποιημένους.