Tις υπηρεσίες για τις οποίες είναι διατεθειμένοι οι ταξιδιώτες να πληρώσουν περισσότερο στα αεροδρόμια σε Αμερική και Καναδά, κατέγραψε σε πρόσφατη έρευνά της η εταιρεία Collinson.

Η έρευνα συγκέντρωσε πληροφορίες από 600 ταξιδιώτες από έξι αεροδρόμια στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Πρόκειται για τα εξής:

  • Διεθνές Αεροδρόμιο Ντάλας Φορτ Γουόρθ (DFW).
  • Διεθνές Αεροδρόμιο Κέννεντυ της Νέας Υόρκης (JFK).
  • Διεθνές Αεροδρόμιο του Μαϊάμι (MIA).
  • Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο ( SFO).
  • Διεθνές Αεροδρόμιο του Βανκούβερ (YVR).
  • Διεθνές Αεροδρόμιο Πίαρσον του Τορόντο (YYZ).

Ποιες υπηρεσίες θα πλήρωναν έξτρα οι τουρίστες σε αεροδρόμια ΗΠΑ-Καναδά

Τα αποτελέσματα της έρευνας προσδιόρισαν τις υπηρεσίες για τις οποίες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι ταξιδιώτες με βάση το αεροδρόμιο:

Sleep pods

Η πλειοψηφία συμφωνεί ότι η ξεκούραση αξίζει να πληρώσουν περισσότερα χρήματα. Ειδικότερα, 57% θα πλήρωνε για pods στο MIA, 56% στο DFW και 48% στο YVR.

Γρήγορη διαδικασία ελέγχου εισιτηρίων

Μια ξεχωριστή γραμμή και η γρήγορη διαδικασία ελέγχου εισιτηρίων είναι προτεραιότητα για αρκετούς ταξιδιώτες.

Συγκεκριμένα το 53% συνολικά θα πλήρωνε περισσότερα για την εν λόγω υπηρεσία στο αεροδρόμιο MIA, 50% στο DFW, 51%, στο SFO και 48% στο YVR.

Οι διαφορές ανά περιοχές

Ενώ ορισμένα προνόμια είναι ομόφωνα αγαπημένα σε όλα τα αεροδρόμια, ορισμένες περιοχές και δημογραφικά στοιχεία εκφράζουν ενδιαφέρον:

  • Οι ταξιδιώτες του αεροδρομίου Κέννεντυ τείνουν να θέλουν να πληρώσουν περισσότερα για ζώνες τυχερών παιχνιδιών (57% των ανδρών 35-44 ετών), για σαλόνια ομορφιάς (56% των γυναικών 18-24 ετών) και για βοήθεια στο αεροδρόμιο (58% των ανδρών 34-44 ετών)
  • Οι γυναίκες ταξιδιώτες είναι πρόθυμες να πληρώσουν για υπηρεσίες σπα και χαλάρωση. (56% των γυναικών στο YYZ, 54% στο SFO και 53% στο YVR).

Σε όλα τα αεροδρόμια που συμμετείχαν στην έρευνα, τα μέλη του Priority Pass (PP) ανέφεραν ότι ξόδεψαν κατά μέσο όρο 16% περισσότερα στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου. Αναλυτικά ξοδεύουν:

  • 33% περισσότερα σε είδη άνεσης όπως μαξιλάρια, αναμνηστικά, ακουστικά, ρούχα και άλλα αξεσουάρ.
  • 23% περισσότερο σε βιβλία, περιοδικά και αλκοόλ.