Με αύξηση της τουριστικής κίνησης κατά 318% το 2022, οι χώρες του Κόλπου (GCC) αποτελούν τη  δεύτερη μεγαλύτερη υπερπόντια αγορά για εισερχόμενο τουρισμό στη Γερμανία το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι πολιτιστικές προσφορές της Γερμανίας συνεχίζουν να προσελκύουν τους επισκέπτες παγκοσμίως με καμπάνιες που αποδεικνύονται ιδιαίτερα επιτυχημένες στην προσέλκυση ταξιδιωτών από τα Εμιράτα. Αυτό αποκάλυψε το Γερμανικό Συμβούλιο Τουρισμού (GNTB).

Οι κάτοικοι των χωρών του Κόλπου πραγματοποίησαν περισσότερες από 335.000 διαμονές το πρώτο εξάμηνο του 2022, σε σύγκριση με κάτι λιγότερο από 81.000 το 2021.

«Οι χώρες του Κόλπου είναι η κορυφαία αγορά προσέλκυσης τουριστών, επομένως δεν προκαλεί έκπληξη με τις πρόσφατες καμπάνιες μας που σημειώθηκε τόσο μεγάλη αύξηση», δήλωσε η Yamina Sofo, διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ στο Γερμανικό Εθνικό Γραφείο Τουρισμού, το περιφερειακό γραφείο του GNTB».

Συνολικά, οι ασιατικές αγορές κατέγραψαν αύξηση 252,3% στους επισκέπτες μιας νύχτας, ένα άλμα από λίγο περισσότερο από 217.000 σε λίγο λιγότερο από 800.000 σε 6 μήνες. Η αυξανόμενη αύξηση δείχνει αφοσίωση και αποφασιστικότητα να ταξιδεύουμε διεθνώς, παρά το γεγονός ότι ορισμένες χώρες συνεχίζουν να εφαρμόζουν ταξιδιωτικούς περιορισμούς κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Νέα εκστρατεία Feel Good

Για να αυξήσει το ενδιαφέρον για ταξίδια στη Γερμανία το υπόλοιπο του 2022, το GNTB ανακοίνωσε την έναρξη της εκστρατείας του «Feel Good», η οποία περιλαμβάνει μια πληθώρα καθοδηγητικών συμβουλών που υπογραμμίζουν τις οικολογικές πρωτοβουλίες της χώρας που παρέχουν στους συνειδητοποιημένους τουρίστες επαρκή εργαλεία και πληροφορίες για τη μείωση αποτύπωμα άνθρακα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.