Οι νεότεροι ταξιδιώτες (ηλικίας 25-44 ετών) κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση στην πρόθεση αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης. Αυτό δελιχνουν στοιχεία έρευνας της εταιρείας Berkshire Hathaway Travel Protection (BHTP).

  • Το 33% των millennials με παιδιά σκοπεύουν να αγοράσουν περισσότερη ταξιδιωτική ασφάλιση το 2019.
  • Το 29% των ταξιδιωτών ηλικίας 55 έως 74 ετών (Boomers) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν λιγότερη ταξιδιωτική ασφάλιση το 2019.

“Τώρα στο τέταρτο έτος διεξαγωγής της έρευνας Ασφαλίσεων Ταξιδιών, παρατηρούμε μια τάση. Πιο συγκεκριμένα οι millennials με παιδιά δείχνουν την πιο αξιοσημείωτη αύξηση της πρόθεσης αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης, δήλωσε ο Dean Sivley, Πρόεδρος της BHTP.
Με βάση τα στοιχεία της έρευνα οι millennials με παιδιά ταξιδεύουν στα περισσότερα μέρη και έχουν δηλώσει ότι το κάνουν ακόμα και αν υπάρχει κίνδυνος, πραγματικός ή αντιληπτός.”

Οι millennials με παιδιά ανησυχούν περισσότερο για απειλές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την οικογένειά τους. Το 47% αναφέρει ως συνηθέστερο φόβο την εμφάνιση ασθενειών σε σύγκριση με το 38% των millennials χωρίς παιδιά.