Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Ζillennials είναι η νέα γενιά ταξιδιωτών ή αλλιώς η νέα micro-generation. Είναι η ομάδα που γεννήθηκε μεταξύ των αρχών της δεκαετίας του 1990 και των αρχών της δεκαετίας του 2000. Δηλαδή νεότεροι Millennials και μεγαλύτεροι Gen Z.

Η τεχνολογία χωρίζει τις γενιές

Οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους οι γενιές μεγαλώνουν με την τεχνολογία και τη χρησιμοποιούν είναι ένας ισχυρός διαχωριστικός παράγοντας στον ορισμό τους.

Οι Ζillennials βρίσκονται ανάμεσα στις γενιές των Millennials, οι οποίοι θεωρούνται ψηφιακοί πρωτοπόροι και της Gen Ζ, οι οποίοι θεωρούνται ψηφιακοί γηγενείς αφού δεν γνώρισαν ποτέ τη ζωή πριν από τις οθόνες.

Η νέα micro-generation δε λατρεύει απλά την τεχνολογία. Δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτήν.
Είναι εθισμένη και έχει συνεχή παρουσία στα social media και επιλέγει μεγάλα brands για αγορές σε υπηρεσίες και αγαθά.

Οι Zillennials και το διαθέσιμο εισόδημα τους

  • Στις ΗΠΑ υπάρχουν περίπου 48 εκατομμύρια Zillennials. Το 25% (12 εκατομμύρια) από αυτούς μένουν με τους γονείς τους. Δηλαδή δεν πληρώνουν στεγαστικό δάνειο ή ενοίκιο, κοινόχρηστα και πολλά άλλα οικιακά έξοδα.
  • Πάνω από τους μισούς εργάζονται με πλήρη απασχόληση (54%).

Οι Zillennials τροφοδοτούν την έκρηξη και στα πολυτελή ταξίδια

Ως αποτέλεσμα, έχουν πολύ διαθέσιμο εισόδημα το οποίο ξοδεύουν και για ταξίδια.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της Morgan Stanley τροφοδοτούν μια έκρηξη στην αγορά πολυτελών προϊόντων και υπηρεσιών όπως τα ταξίδια.

Ο πληθωρισμός, ο οποίος έχει πιέσει πολλούς καταναλωτές να περιορίσουν τις δαπάνες για διακοπές, δεν τους επηρεάζει.

«Ανθεκτικοί στην ύφεση» είναι οι κύριοι πελάτες-στόχοι για ταξίδια αναψυχής και lifestyle.
Συμβάλλουν στην άνθηση του τομέα πολυτέλειας σε υπηρεσίες και αγαθά.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία συμβούλων διαχείρισης Bain & Company, ο τομέας luxury αναμένεται να αυξηθεί 21% το 2023, βασιζόμενος σε μεγάλο βαθμό σε αυτή την γενιά καταναλωτών που αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες πολυτελείας τρία έως πέντε χρόνια νωρίτερα από τις άλλες γενιές.

Σύμφωνα με τους ειδικούς οι Zillennials προσαρμόζουν τα οικονομικά τους στην φιλοσοφία YOLO (You Only Live Once). Πρόκειται για μία τάση επίκαιρη παρά ποτέ μετά την πανδημία.
Οι Zillennials όχι μόνο επιθυμούν αλλά και αντέχουν οικονομικά να ζήσουν τις χαμένες εμπειρίες στα ταξίδια.