Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι εργαζόμενοι στους τομείς υγειονομικής περίθαλψης, υπηρεσιών, αεροδιαστημικής και άμυνας καταγράφουν τις κορυφαίες κρατήσεις αυτή τη στιγμή σε επαγγελματικά ταξίδια, αποκαλύπτουν τα δεδομένα κρατήσεων του Amadeus Agency360.

Παρά αυτή τη θετικότητα, τόσο οι ταξιδιώτες αναψυχής όσο και οι επαγγελματίες  εξακολουθούν να είναι ανήσυχοι.

Το 92% αναζητά σαφείς πληροφορίες σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια πριν από το ταξίδι. Κι αυτό είναι ως κορυφαία προτεραιότητα για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες, σύμφωνα με τα στελέχη του Travel Management Companies (TMC).

Μεγαλύτερη παραμονή

Πριν από την πανδημία, τα ταξίδια αναψυχής σήμαιναν συνήθως την παράταση του ταξιδιού σας κατά μία ή δύο ημέρες, με την οικογένεια ή τους φίλους.

Σήμερα, έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο. Με πολλούς να χρησιμοποιούν πλέον τον όρο “workcation”.
Οι περισσότεροι επιλέγουν μεγαλύτερα ταξίδια που συνδυάζουν συναντήσεις, εκδηλώσεις ή εξ αποστάσεως εργασία και ολιγοήμερα ταξίδια αναψυχής.
Παγκοσμίως, ένας στους τρεις επαγγελματίες ταξιδιώτες ελπίζει να προσθέσει ένα στοιχείο αναψυχής σε τουλάχιστον ένα ταξίδι το 2022.

Αν και παραμένουν πολλές αβεβαιότητες γύρω από την πανδημία, ένα είναι σίγουρο. Ότι όλοι ανυπομονούν να επιστρέψουν στα ταξίδια. Σύμφωνα με την έρευνα πάνω από το 75% ελπίζει να κάνει ένα ταξίδι το 2022.

Όσον αφορά στους επαγγελματίες ταξιδιώτες, αρκετές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να εκτιμούν την πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση.

Εάν συγκρίνουμε τη διάρκεια διαμονής μεταξύ 2022 και 2020 χρησιμοποιώντας δεδομένα Amadeus Demand360, επιβεβαιώνεται ότι η διάρκεια της διαμονής έχει αυξηθεί πάνω από επτά παγκοσμίως.

Παρά την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια, η πραγματικότητα είναι ότι πολλές εταιρείες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν μειωμένους προϋπολογισμούς όταν πρόκειται για επαγγελματικά ταξίδια και εκδηλώσεις.

Πάνω από τα μισά TMC θεωρούν ότι ο έλεγχος των δαπανών αποτελεί εξελισσόμενη ανάγκη ή προσδοκία για τους ταξιδιωτικούς πελάτες, σύμφωνα με την έρευνα της Amadeus.

Ωστόσο, υπό το φως της ταχέως μεταβαλλόμενης φύσης της πανδημίας, το 75% των οικονομικών διευθυντών επικεντρώνεται στο να είναι πιο ευέλικτοι όσον αφορά στους προϋπολογισμούς και τις προβλέψεις φέτος.

Τα δεδομένα του Amadeus MeetingBroker επιβεβαιώνουν ότι, κατά μέσο όρο, το μέγεθος των ομαδικών κρατήσεων έχει μειωθεί ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
Για παράδειγμα, το 51% των εκδηλώσεων το 2021 αφορούσαν ομάδες κάτω των 50, από μόλις 17% το 2019.

Οι τρεις κορυφαίοι τύποι εκδηλώσεων το 2022

Αυτό υποστηρίζει την πρόβλεψη ότι οι τρεις κορυφαίοι τύποι εκδηλώσεων που προβλέπεται να παρουσιάσουν ανάπτυξη το 2022 είναι:

  • Εσωτερικές συναντήσεις/εκπαιδεύσεις ομάδων.
  • Μικρότερες συναντήσεις.
  • Συμβουλευτικά συσκέψεις πελατών.

Για τους ξενοδόχους, αυτό παρέχει μερικές ενδιαφέρουσες ευκαιρίες φέτος. Εάν το κατάλυμα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους συσκέψεων, μπορούν να τους χωρίσουν σε μικρότερους για να τους προσφέρουν σε πολλές ομάδες ταυτόχρονα.

Και για ιδιοκτησίες χωρίς χώρο εκδηλώσεων, υπάρχει ακόμα χρόνος για να δημιουργήσουν κάτι.
Για παράδειγμα, οι κοινόχρηστοι χώροι, μια εξωτερική αυλή ή μια μεγάλη σουίτα θα μπορούσαν να είναι ο τέλειος χώρος για την υποστήριξη μιας μικρής ομάδας, σε ένα περιβάλλον συμβατό με τον COVID-19.