Προτεραιότητα στις δαπάνες για ταξίδια δίνει η πλειονότητα των Βρετανών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Travel Counselors. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία πάνω από το ¼ σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια τον επόμενο χρόνο.

Κατά την ετήσια έρευνα Travel Tracker του πρακτορείου σε δείγμα 2.000 Βρετανών, το 55% λέει ότι οι διακοπές είναι κορυφαία προτεραιότητα δαπανών, σε σύγκριση με 45% πέρυσι.

Οι διακοπές ξεπέρασαν και πάλι τη φετινή λίστα δαπανών στη δημοσκόπηση, μπροστά από:

  • το φαγητό και το ποτό έξω (33%),
  • τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ (31%),
  • τις ανακαινίσεις σπιτιού και κήπου (31%)
  • τις δραστηριότητες αναψυχής (29%).
  • Το ίδιο ποσοστό (55%) δήλωσε ότι σχεδιάζει να ξοδέψει το ίδιο ποσό για διακοπές τους επόμενους 12 μήνες όπως και πέρυσι, και το 29% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια.
  • Η έρευνα ανέδειξε επίσης μια αυξανόμενη τάση προς τα ταξίδια πολλαπλών προορισμών, με το 17% να τα περιγράφει ως τον προτιμώμενο τύπο διακοπών – μια αύξηση 50% από το προηγούμενο έτος.
  • Σε ερώτηση για το τι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον οι Βρετανοί, η τοποθεσία και το τοπίο ήταν η νούμερο ένα προτεραιότητα με τα δύο πέμπτα (42%) των ψήφων.
  • Ακολούθησε το 30% που επέλεξε εκλεκτά εστιατόρια/εστιατόρια,
  • το 30% είπε πακέτα φαγητού και ποτού χωρίς αποκλεισμούς και το 30% είπε πολιτιστικά ταξίδια και εκδρομές.
  • Ο μέσος Βρετανός σχεδιάζει να πάει δύο φορές διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες και σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν ότι ένα ταξίδι χωρίς άγχος ήταν το νούμερο ένα συστατικό για τις τέλειες διακοπές, πριν από τον καλό καιρό (43%) .
  • Περισσότερο από το ένα τρίτο (39%) ανέφερε ότι έκανε κράτηση για τις διακοπές του μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα ειδικά για την ασφάλεια που συνεπάγεται η υποστήριξη σε περίπτωση που τα πράγματα πάνε στραβά.

Ο Steve Byrne, διευθύνων σύμβουλος της Travel Counsellors, δήλωσε: «Η ζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές και ταξίδια παραμένει εξαιρετικά ισχυρή, με την έρευνά μας να δείχνει ότι παραμένει η κορυφαία προτεραιότητα δαπανών για τους καταναλωτές. Η έρευνά μας υπογραμμίζει τη σημασία που αποδίδεται στο να ξεφύγουμε από όλα, να εξερευνήσουμε τον κόσμο και να απολαμβάνουμε ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Τα δεδομένα υπογραμμίζουν επίσης τη σημασία του να έχετε έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο δίπλα σας και σίγουρα το έχουμε δει αυτό να αντικατοπτρίζεται στις δικές μας τάσεις κρατήσεων, καθώς αυξήθηκαν κατά 8% για αυτό καλοκαίρι και ήδη κινούνται 34% υψηλότερα για το καλοκαίρι του 2025».