Οι τρεις κορυφαίες ταξιδιωτικές ανησυχίες των Αμερικανών που τους ωθούν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση περιλαμβάνουν :

  • Tην ακύρωση πτήσης, καθυστέρηση ή χαμένη σύνδεση (55%).
  • Η αλλαγή των ταξιδιωτικών τους σχεδίων λόγω covid-19 (43%).
  • H ανάγκη ιατρικής φροντίδας κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού (32%).

Όταν ρωτήθηκαν ποια οφέλη θα ήθελαν να δουν οι πελάτες στο πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισής τους, οι κορυφαίες απαντήσεις περιλάμβαναν :

  • Την ακύρωση ταξιδιού λόγω άρρωστου/τραυματισμένου μέλους της οικογένειας ή του εαυτού τους (65%).
  • Την ακύρωση ταξιδιού λόγω επιδημίας (57%).
  • Την επείγουσα ιατρική ανάγκη πληρωμή (42%).

Οι πελάτες επιλέγουν ταξιδιωτική ασφάλιση κατόπιν σύστασης

Ενώ το 45% των ερωτηθέντων είχε αγοράσει στο παρελθόν ταξιδιωτική ασφάλιση, το 48% είχαν αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση για πρώτη φορά.

Η οικογένεια αποδείχθηκε ότι ήταν ο λόγος που οι πελάτες επέλεξαν την Allianz έναντι άλλων ασφαλιστικών φορέων.

Ακολούθησε η προηγούμενη θετική εμπειρία, η προσιτή τιμή και ισχυρά οφέλη.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης πληροφορίες σχετικά με το πώς οι πελάτες θα προτιμούσαν να λαμβάνουν πληροφορίες πολιτικής πριν αγοράσουν ένα πρόγραμμα στο μέλλον.

Η κορυφαία μορφή είναι η ψηφιακή, με μόνο το 5% των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι θα ήθελαν έντυπα φυλλάδια.

Η υποβολή αξίωσης, η προβολή πληροφοριών πολιτικής και ο εντοπισμός νοσοκομείων ή άλλης βοήθειας ήταν οι πιο σημαντικές υπηρεσίες που αναζητούσαν οι πελάτες σε μια εφαρμογή ταξιδιωτικής ασφάλισης.