Καθώς πλησιάζει η αλλαγή του έτους, οι τουρίστες αρχίζουν να σχεδιάζουν τα ταξίδια τους για την άνοιξη και το καλοκαίρι. Τι θα αναζητήσουν για το επόμενο έτος και ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν στα ταξίδια;
Τις τελευταίες εξελίξεις στην ταξιδιωτική βιομηχανία, αναλύει η travelpulse.

Λιγότερο τουριστικοί προορισμοί

Τα ταξίδια σε λιγότερο τουριστικά μέρη θα είναι μια τάση που θα κυριαρχήσει. Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να επισκεφθούν λιγότερο γνωστές τοποθεσίες. Εταιρείες όπως η Natural Habitat Adventures δημιουργούν ταξίδια ειδικά εστιασμένα στις εμπειρίες που αναζητούν οι πελάτες αυτοί.

Λιγότερα αεροπορικά ταξίδια

Μετά το κίνημα flight shaming που κυριάρχησε στην Ευρώπη, οι ταξιδιώτες και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού προσπαθούν να μειώσουν τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον, πετώντας λιγότερο. Πολλές φορές τα ταξίδια με το τρένο είναι σχεδόν εξίσου αποτελεσματικά και προσφέρουν στους ταξιδιώτες μια ολοκληρωμένη αίσθηση του τόπου περισσότερο από το να ταξιδεύουν από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο.

Ταξίδια εκτός περιόδου αιχμής

Ο υπερτουρισμός εξακολουθεί να κάνει ταλανίζει μερικούς από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου, αλλά αυτό δεν μειώνει την επιθυμία για επίσκεψη.
Πολλοί προμηθευτές επεκτείνουν τις εποχές αιχμής στην offseason περίοδο, δίνοντας στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε αυτούς τους προορισμούς όταν τα πλήθη δεν είναι εκεί.

Γαστρονομικά ταξίδια

Τα ταξίδια γευσιγνωσίας, οι εκδρομές ζυθοποιίας, οι αγροτικές αγορές και τα μαθήματα μαγειρικής είναι πιο εύκολα από ποτέ να βρεθούν και να ενσωματωθούν σε δρομολόγια σε όλο τον κόσμο.

Η απλή ευχαρίστηση του ταξιδιού

Όλο και περισσότερο, οι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους να ταξιδεύουν χωρίς άγχος. Η εύρεση τρόπων βελτίωσης της εμπειρίας κατά την πτήση, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στο αεροδρόμιο είναι ιδιαίτερα δημοφιλής.
Επίσης η ύπαρξη αρκετού χρόνου για να φτάσει ο ταξιδιώτης από έναν προορισμό σε άλλο, μπορεί να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία.

Σόλο ταξίδια

Τα μοναχικά ταξίδια συνεχίζουν να αυξάνονται. Ωστόσο ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για αυτή την ανεξάρτητη ομάδα ταξιδιωτών είναι η πλοήγηση σε εμπειρίες. Οι σύμβουλοι ταξιδιών μπορούν να κάνουν τη διαφορά  βοηθώντας τους σόλο ταξιδιώτες να έχουν καλύτερη πρόσβαση σε αυτές τις εμπειρίες.

Η εποχή του Instagram

Το instagrammability αποτελεί πλέον μια τάση, και οι νεότεροι ταξιδιώτες επηρεάζονται ολοένα και περισσότερο από τους τέλεια φωτογραφισμένους προορισμούς.
Αν ψάχνετε να προσελκύσετε περισσότερους ταξιδιώτες Millennial και Gen-Z, επισημάνετε τις εμπειρίες που αξίζει να βρείτε προστεθούν στο Instagram των ταξιδιωτών και δεν θα είστε χαμένοι.

Ταξίδι στην Αίγυπτο

Σχεδόν σε κάθε λίστα προορισμών που υπάρχει φέτος, δεν λείπει ένα ταξίδι στην Αίγυπτο. Είναι προφανές ότι οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ανακαλύψουν ξανά τη μαγεία αυτής της χώρας. Η δημιουργία μοναδικών δρομολογίων εκτός των πεπατημένων είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον των δυνητικών πελατών.