Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο του 2023, οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ αξιοποιούν στο έπακρο τον προγραμματισμό των διακοπών τους παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και τα αυξανόμενα επιτόκια χρέους. Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα που ανατέθηκε από την IBS Software.
Ειδικότερα, το 47% των νέων Αμερικανών χρησιμοποιεί δια ζώσης ή διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTAs) για να κλείσουν τα ταξίδια των διακοπών τους λόγω ευκολίας. Μάλιστα το 38% αυτών είναι Millennials και Gen Z ταξιδιώτες, γεγονός που ίσως προκαλεί έκπληξη.
Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους Gen Xs και τους Boomers, καθώς μόνο το 12% και το 2% των οποίων χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ενός παραδοσιακού ταξιδιωτικού πράκτορα.
Αντίθετα, οι Gen Xs προτιμούν να χρησιμοποιούν OTAs κατά την κράτηση του ταξιδιού των διακοπών του (35%).
Αυτή η αναγέννηση του ταξιδιωτικού πράκτορα μεταξύ της νεότερης γενιάς συνέβαλε στο γεγονός ότι μόνο το 22% των ερωτηθέντων κάνουν κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχεία και αεροπορικά εισιτήρια απευθείας μέσω των ιστοσελίδων των πωλητών τους.
Πόσα θα ξοδέψουν σε ταξίδια
Από τις ομάδες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 92% σχεδιάζει να ξοδέψει το ίδιο ποσό ή περισσότερο για τα ταξίδια των διακοπών του φέτος.
Μεταξύ των κορυφαίων λόγων για την αύξηση των δαπανών περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ταξίδι (46%), το ξεφάντωμα σε ξενοδοχεία υψηλότερης βαθμολογίας (43%), καθώς και την αναβάθμιση σε πιο άνετους τρόπους μεταφοράς (43%).
Προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τις οικονομίες τους, οι ταξιδιώτες σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες αποδίδουν τον τρόπο με τον οποίο κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους σε αυξημένες οικονομίες όπου είναι διαθέσιμοι.
Σε όλες τις ομάδες Gen X (52%) και Gen Z (36%), οι ερωτηθέντες λένε ότι η επιλογή κράτησής τους βασίζεται στο πού θα λάβουν την καλύτερη προσφορά – πιθανότατα επωφελούμενοι από τις προσφορές πακέτου που παρέχουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι OTA.
Οι Boomers, που προτιμούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία να κάνουν απευθείας κρατήσεις σε ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχείων (63%), αποδίδουν τις μεθόδους κράτησής τους σε αυξημένες οικονομίες που διατίθενται μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης.
Οι προορισμοί ποικίλλουν ανάλογα με τις ηλικιακές κατηγορίες
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στην κράτηση του ταξιδιού των διακοπών τους σε σχέση με δευτερεύοντα ταξίδια όπως η Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
- Το 40% ταξίδεψε μόνο για τις διακοπές και μόνο το 17% σχεδιάζει να κάνει ένα ταξίδι για την Πρωτοχρονιά.
Για όσους σχεδιάζουν ένα πρωτοχρονιάτικο ταξίδι, το Μανχάταν και το Λας Βέγκας συγκαταλέγονται στους κορυφαίους προορισμούς με ποσοστό 24% και 21%, με μόλις το 15% των ερωτηθέντων να αναφέρει ότι θα πήγαιναν αλλού.
Μεταξύ των ταξιδιωτών Gen Z, το Λας Βέγκας είναι ο πρωτοχρονιάτικος ταξιδιωτικός προορισμός τους με το 31% να το αναφέρει ως την κορυφαία επιλογή του.
Οικογενειακές διακοπές
Οι οικογενειακές διακοπές αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα μεταξύ των Boomers (51%) και των Αμερικανών Gen X (30%).
Για τους Millennials, τα θεματικά πάρκα συγκαταλέγονται στις κορυφαίες επιλογές για διακοπές φέτος με 23%, ενώ ένα ταξίδι σκι είναι μεταξύ των κορυφαίων επιλογών για το Gen Z με 29%.
Ωστόσο, για τους Αμερικανούς που συμμετείχαν στην έρευνα συνολικά, οι προορισμοί με χιόνι και σκι κατατάσσονται υψηλότερα με 26% σε σύγκριση με έναν προορισμό θεματικών πάρκων με μόλις 21%.
Πότε κάνουν κράτηση
Με περίπου 57% να περιμένει μέχρι τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο για να οριστικοποιηθούν οι κρατήσεις ξενοδοχείων και αεροπορικών εταιρειών, οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να αναβάλλουν την κράτηση μέχρι την τελευταία στιγμή.
Οι Millennials είναι μεταξύ των κορυφαίων ηλικιακών κατηγοριών που αναβάλλουν τις ταξιδιωτικές κρατήσεις κατά 61% σε σύγκριση με τις ομάδες Boomers και Gen X που κάνουν κράτηση τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.
Τι προσελκύει τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία και τι τους απομακρύνει
Η τοποθεσία, η καθαριότητα και η συνολική φιλοξενία είναι από τους κορυφαίους παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη/λαμβάνουν υπόψη οι ταξιδιώτες όταν επιλέγουν σε ποια ξενοδοχεία θα κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους.
Οι Boomers προσελκύονται κυρίως από την τοποθεσία των ξενοδοχείων τους καθώς το 60% δήλωσε ότι ήταν ένας σημαντικός παράγοντας κατά την κράτηση.
Οι κριτικές και οι προτάσεις από φίλους και συγγενείς κατατάχθηκαν στο 39% και 35% αντίστοιχα.
Το 35% απέδωσε τις επιλογές του στην αφοσίωση στην επωνυμία.
Οι ανέσεις ξενοδοχείων είναι επίσης καθοριστικός παράγοντας για τους ταξιδιώτες στις ΗΠΑ, καθώς το 41% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι οι ανέσεις είναι μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου.
Ωστόσο, ο πιο κρίσιμος παράγοντας για την επιλογή ενός ξενοδοχείου σε όλες τις ηλικιακές ομάδες είναι η συνολική καθαριότητα.
Για κάθε ευκολία που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο, θα υπάρχουν πάντα καταστάσεις που τελικά τους ωθούν να επανεξετάσουν την επιλογή τους και είτε να προσπαθήσουν να αλλάξουν δωμάτια είτε ακόμη και να φύγουν εντελώς από το ξενοδοχείο.
Η καθαριότητα ήταν κορυφαία προτεραιότητα για τους καταναλωτές με το 48% να παραδέχεται ότι θα τους πίεζαν να εγκαταλείψουν ένα ξενοδοχείο εάν αντιμετώπιζαν βρώμικα σεντόνια και κοριούς (55%). Άλλοι παράγοντες όπως οι ανεπαρκείς εγκαταστάσεις μπάνιου και τα παράπονα για τον θόρυβο αποτελούσαν τη δεύτερη υψηλότερη πλειοψηφία με 29%.