Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα επαγγελματικά ταξίδια με σκοπό να συναντηθούν πελάτες θα αρχίσουν να αυξάνονται κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Και με την προϋπόθεση ότι τα προγράμματα εμβολιασμού Covid θα είναι επιτυχή.
Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα από το Ινστιτούτο Διαχείρισης Ταξιδίων (ITM).

  • Το 71% είπε ότι οι συναντήσεις των πελατών τους δεν θα αντικατασταθούν μόνιμα από εικονικές.
  • Το 65% όμως συμφώνησε ότι η επιστροφή του ταξιδιού δεν θα είναι στα επιθυμητά προ-πανδημίας επίπεδα.

Αυτό επαναλήφθηκε και στις προσδοκίες των ερωτηθέντων σχετικά με το πότε τα επαγγελματικά ταξίδια της εταιρείας τους θα φτάσουν τουλάχιστον το 25% των επιπέδων πριν από την πανδημία.

  • Περίπου το ένα τέταρτο των αγοραστών αναμένουν ότι τα ταξίδια θα αυξηθούν το τρίτο τρίμηνο.
  • Το 41% ​​προβλέπει ότι ο όγκος αυτός θα επιστρέψει στο τρίμηνο.

Οι σημαντικοί παράγοντες για την επιστροφή στα εταιρικά ταξίδια κατά σειρά προτεραιότητας θα είναι:

  • Τα προγράμματα εμβολιασμού.
  • Οι δοκιμές Covid.
  • Η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Η βιωσιμότητα σημείωσε επίσης απότομη αύξηση της εστίασης από την έναρξη της πανδημίας.
Το 76% δηλώνουν ότι θα αυξηθεί σε σημασία το 2021 και μετά. Σημαντική άνοδος σε σύγκριση με το 37% πριν από 12 μήνες.

Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το γεγονός ότι το 75% των αγοραστών δεν γνωρίζουν ποιο ποσοστό των εκπομπών του οργανισμού τους συνδέεται με επαγγελματικά ταξίδια. Ωστόσο, σημειώνεται πρόοδος, καθώς:

  • 62% των αγοραστών περιλαμβάνει ήδη τη βιωσιμότητα σε όλα τα Request for proposal (RFP).
  • 40% έχουν εφαρμόσει στόχους εκπομπών ταξιδιωτικών προγραμμάτων.
  • 26% έχουν εισαγάγει αντιστάθμιση άνθρακα.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν επίσης πώς οι ρόλοι και οι ευθύνες των αγοραστών ταξιδιού έχουν περιστραφεί και εξελιχθεί τον τελευταίο χρόνο μετά το COVID-19.

Πρόσθετοι τομείς που εμπίπτουν πλέον στις αρμοδιότητες των αγοραστών περιλαμβάνουν νέες απαιτήσεις αναφοράς (όπως CO2), προσδοκίες υγείας και τρόπου ζωής των ταξιδιωτών καθώς και μέτρα βιωσιμότητας.

Λιγότεροι αγοραστές (36%) αισθάνονται αυξημένη πίεση για να δικαιολογήσουν τη λειτουργία ταξιδιού εντός του οργανισμού τους σε σύγκριση με πριν από ένα χρόνο (47%).
Στην πραγματικότητα το 62% θεώρησε ότι η αντιληπτή εσωτερική αξία του ρόλου και της αποστολής τους θα αυξηθεί το 2021, σε σύγκριση με το 47% πέρυσι.