Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 184.201 εκατομμύρια δολάρια το 2022, με τις πωλήσεις να αναμένεται να αυξηθούν σε εύρωστο 14,1% CAGR μεταξύ 2022 και 2032.
Η ανάπτυξη της αγοράς αποδίδεται στην αυξανόμενη επέκταση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην Κίνα.

Σύμφωνα με την Future Market Insights (FMI) η ζήτηση στην αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας προβλέπεται να ξεπεράσει τα 690.719 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032.

Η ψηφιακή τεχνολογία

Η ψηφιακή τεχνολογία αναμένεται να έχει σημαντικό αντίκτυπο στους τουρίστες στην Κίνα. Σημαντικοί χρήστες smartphone παγκοσμίως είναι από την Κίνα, με στατιστικά στοιχεία που ξεπερνούν τα 600 εκατομμύρια.

  • Οι Κινέζοι επιλέγουν ανεξάρτητα οργανωμένα ταξίδια.
  • Θέλουν να επισκεφθούν προορισμούς που δεν έχουν δει πολλοί ταξιδιώτες από την Κίνα.
  • Σχεδόν οι μισοί χρησιμοποιούν ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, email και άμεσα μηνύματα (82%).

Σε συνδυασμό με την αυξημένη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του κινεζικού κοινού, η ευαισθητοποίηση, το ενδιαφέρον και η ζήτηση για ταξίδια θα συνεχίσουν να αυξάνονται.

Η αυξανόμενη αστικοποίηση του κινεζικού λαού

Ένα σημαντικό στοιχείο που θα τονώσει τα ταξίδια και τον τουρισμό θα είναι η αυξανόμενη αστικοποίηση του κινεζικού λαού.
Μέχρι το 2030, τα δύο τρίτα του πληθυσμού της Κίνας που κατοικεί σήμερα σε πόλεις θα το κάνουν.

Οι μεγάλες ταξιδιωτικές αγορές θα εκπροσωπούνται από τις 170 πόλεις δεύτερης κατηγορίας, πολλές από τις οποίες ενισχύθηκαν από το κινεζικό πακέτο τόνωσης που προσφέρει καλύτερες υποδομές και υπηρεσίες μεταφορών.
Μεγάλες πόλεις όπως το Πεκίνο, η Σαγκάη, η Γκουανγκζού και το Σεντζέν θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

Οι Κινέζοι προτιμούν περιβάλλον και ποιότητα του αέρα στο εξωτερικό

Οι Κινέζοι τουρίστες είναι πιο ικανοποιημένοι με την ποιότητα του αέρα και το φυσικό περιβάλλον όταν αξιολογούν την υποδομή του εξερχόμενου τουριστικού προορισμού, ιδιαίτερα στις πόλεις.

Πολλοί άνθρωποι στην Κίνα ταξιδεύουν τώρα στο εξωτερικό λόγω της σχετικά κακής ποιότητας του αέρα στο σπίτι σε πολυσύχναστες περιοχές. Αυτό αναμένεται να βοηθήσει την ανάπτυξη της αγοράς καθώς οι ταξιδιώτες στην Κίνα προτιμούν το περιβάλλον και την ποιότητα του αέρα στο εξωτερικό.

Προοπτικές για την αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας

Σύμφωνα με το FMI, η Κίνα απολαμβάνει το πλεονέκτημα ότι είναι η μεγαλύτερη εξερχόμενη τουριστική αγορά στον κόσμο, τόσο όσον αφορά τις αναχωρήσεις όσο και τις συνολικές δαπάνες.

Η κινεζική υπερπόντια αγορά διακρίνεται για την ταχεία ανάπτυξη της, το σημαντικό μέγεθος, την εκτεταμένη εμβέλεια και τις τεράστιες δυνατότητές της.

Η υπερπόντια αγορά της Κίνας είναι επί του παρόντος η πιο σημαντική αγορά προέλευσης στον κόσμο και έχει διατηρήσει διψήφια ανάπτυξη, μερικές φορές πάνω από 20% τα τελευταία δέκα χρόνια.

Η αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας αναμένεται να σημειώσει διψήφια ανάπτυξη κατά την προβλεπόμενη περίοδο (2022 έως 2032).

Παράγοντες όπως το χαμηλό ποσοστό κατόχων διαβατηρίων, η υψηλή ποιότητα των δημόσιων και ιδιωτικών ταξιδιωτικών υπηρεσιών που παρέχονται από προορισμούς, οι πολιτικές επιστροφής φόρων κ.λπ., θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν τη ζήτηση στην αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας.

Εν τω μεταξύ, οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές, τοπικές εμπειρίες τρόπου ζωής, ειδικά σε χώρες όπως η Αφρική, η Ινδία, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία.

Λόγω της πλούσιας εξωτερικής ταξιδιωτικής εμπειρίας και της ευρείας χρήσης της έξυπνης επικοινωνίας, η αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας αναμένεται να σημειώσει απίστευτο ρυθμό ανάπτυξης την επόμενη δεκαετία.

Βελτίωση στο επίπεδο εισοδήματος

Την επόμενη δεκαετία, οι μισθοί της Κίνας αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά, φέρνοντας το μέσο επίπεδο εισοδήματος τους πιο κοντά σε αυτό των εύπορων χωρών.

Σύμφωνα με την Oxford Economics, 61 εκατομμύρια νοικοκυριά μπορούν να αντέξουν οικονομικά να ταξιδέψουν στο εξωτερικό μέχρι το 2023, ενισχύοντας τη θέση της Κίνας ως η κορυφαία αγορά προέλευσης.

Οι χώρες που αντιπροσωπεύουν ένα μικρότερο μέρος των κινεζικών εξερχόμενων ταξιδιών έχουν τις περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.
Λόγω των βελτιώσεων στην κατανομή εισοδήματος της Κίνας, οι Κινέζοι επισκέπτες θα αρχίσουν να έχουν αυξανόμενη αξία για τις διεθνείς αγορές προορισμών τα επόμενα χρόνια.

Ποιος τύπος περιοδείας θα έχει την μεγαλύτερη ζήτηση

Αύξηση του αριθμού των ανεξάρτητων ταξιδιωτών για την ενίσχυση της αγοράς εξερχόμενου τουρισμού στην Κίνα. Οι ανεξάρτητοι ταξιδιώτες γίνονται όλο και πιο συνηθισμένοι στην Κίνα, ενώ οι οργανωμένες ή ομαδικές διακοπές εξακολουθούν να είναι αρκετά δημοφιλείς.

Περισσότεροι από τους μισούς Κινέζους τουρίστες συμμετέχουν σε ομαδικά ταξίδια, συμπεριλαμβανομένων εξατομικευμένων περιηγήσεων, μικρών ομαδικών εκδρομών με φίλους και ημι-ανεξάρτητων περιηγήσεων.

Οι παραδοσιακές οργανωμένες εκδρομές είναι δημοφιλείς σε οικογένειες, ηλικιωμένους, επισκέπτες από μικρότερες πόλεις και ταξιδιώτες. Τα εξατομικευμένα ταξίδια, όπως οι ιδιωτικές ομάδες περιηγήσεων χωρίς ξένους, είναι επίσης πολύ δημοφιλή.

Σε ποιο κανάλι κάνουν κράτηση οι Κινέζοι

Η κράτηση μέσω Διαδικτύου θα παραμείνει ιδιαίτερα περιζήτητη όσον αφορά το κανάλι πωλήσεων. Οι κρατήσεις γίνονται κυρίως διαδικτυακά, σύμφωνα με τα κανάλια που χρησιμοποιούνται για την εύρεση πληροφοριών σχετικά με ταξίδια.

Πάνω από το 80% των κινεζικών FIT πραγματοποιούν online κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων χάρη στο πιο προηγμένο παγκόσμιο σύστημα διανομής (GDS).

Λίγοι (5%) επιλέγουν να κάνουν κράτηση εκτός σύνδεσης μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων και ακόμη λιγότεροι (3%) εξακολουθούν να κάνουν τηλεφωνικές κρατήσεις.

Επιπλέον, με τον πολλαπλασιασμό των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πλατφορμών και των ελκυστικών προσφορών που διατίθενται, το τμήμα online κρατήσεων αναμένεται να σημειώσει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη κατά την περίοδο πρόβλεψης.