Τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν μια «συναισθηματική» σχέση με τους καταναλωτές, ωστόσο, αυτά που μπορούν να αναλάβουν απλές πρωτοβουλίες για να διατηρήσουν αυτή την ιδιαίτερη σχέση με τους πελάτες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχουν περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουν την αφοσίωσή τους, σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης GlobalData.

Η Τζοάννα Μπόνχιλ-Σμιθ, αναλύτρια στο τομέα Ταξίδια και Τουρισμός στη GlobalData, σχολιάζει: «Μετά την νόσο Covid-19, ο ανταγωνισμός θα αποτελεί ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που λειτουργούν μέσω στρατηγικής πολλαπλών brands έχουν ήδη στρατηγικό πλεονέκτημα, καθώς είναι πιθανό να ανακάμψουν σε οικονομικό επίπεδο ταχύτερα λόγω της εξυπηρέτησης ενός μεγάλου όγκου της αγοράς. Το Flight Center Travel Group διαθέτει για παράδειγμα ένα κορυφαίο brand αναψυχής, παράλληλα με υπηρεσίες για εξειδικευμένους τομείς όπως ο μαζικός τουρισμός, η νεολαία, οι premium κρουαζιέρες και οι εταιρικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες για οργανισμούς».

Η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα βίντεο έμπνευσης ταξιδιού με τίτλο «Open up the World». Το σύντομο κλιπ είχε ως στόχο να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες και να διαβεβαιώσει τους καταναλωτές ότι οι πράκτορες εξακολουθούσαν να εργάζονται από το σπίτι για να απαντήσουν στα ερωτήματά τους.

Σύμφωνα δε με μεταγενέστερη ανακοίνωση της εταιρείας σημειώθηκε αύξηση του χρόνου περιήγησης κατά 91,62% σε σύγκριση με το 2019, γεγονός που αποδεικνύει πώς μια απλή ενέργεια μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

«Οι μικρότεροι, ανεξάρτητοι οργανισμοί διατρέχουν φυσικά μεγαλύτερο κίνδυνο κατάρρευσης, αλλά όλα εξαρτώνται από την ανταπόκριση της εταιρείας σε αυτό το εξωγενές γεγονός της πανδημίας. Το Intrepid Travel έδωσε ένα παράδειγμα με την κυκλοφορία μιας πρωτοβουλίας που ονομάζεται «#BeTogether» όπου οι ταξιδιώτες, οι πράκτορες και οι οικοδεσπότες παροτρύνονται να γράψουν μια επιστολή που θυμίζει μια προηγούμενη ταξιδιωτική εμπειρία, η οποία στη συνέχεια δημοσιεύεται στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.

Απλές πρωτοβουλίες, όπως αυτές που πραγματοποιήθηκαν τόσο από το Flight Center Travel Group όσο και από το Intrepid Travel, θα βοηθήσουν τους οργανισμούς να δημιουργήσουν μια βαθύτερη σχέση με τους υπάρχοντες καταναλωτές τους, ενώ θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον πολλών άλλων», λέει η Τζοάννα Μπόνχιλ-Σμιθ.

Και καταλήγει: «Υπό το φως της τρέχουσας κατάστασης, η προοπτική εντοπισμού μιας νέας ευκαιρίας στην αγορά ίσως φαίνεται γελοία σε πολλούς, καθώς όλες οι εταιρείες απλώς προσπαθούν να επιβιώσουν τους επόμενους μήνες. Ωστόσο, τώρα είναι η ώρα για στρατηγική αξιολόγηση, με την ενδυνάμωση του brand μιας εταιρείας να πρέπει τελικά να είναι βασική προτεραιότητα».