Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν εθιστεί στις διαδικτυακές κριτικές. Περισσότεροι από τους μισούς δεν κάνουν κράτηση για διακοπές χωρίς να διαβάσουν κριτικές στο διαδίκτυο.
Ωστόσο το 46% έχει απογοητευτεί σοβαρά στις διακοπές εξαιτίας τους.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του Plum Guide, η οποία προειδοποιεί πως αυτός ο εθισμός είναι επικίνδυνος.

Η αυξημένη προσδοκία για τις διακοπές το 2022 και το τέλος της ταξιδιωτικής απαγόρευσης στις ΗΠΑ για διεθνείς επισκέπτες τον Νοέμβριο έχει πυροδοτήσει μια έκρηξη τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.

Τα στοιχεία από την μελέτη, δείχνουν ότι αυτό που κάποτε ήταν χρήσιμο εργαλείο για τη λήψη αποφάσεων, έχει μετατραπεί σε εμμονή που θα μπορούσε να προκαλέσει περισσότερο κακό παρά καλό.

Η έρευνα, αποκαλύπτει την έκταση της αυτόματης παρόρμησης για ανάγνωση πολλαπλών διαδικτυακών κριτικών, παρά το γεγονός ότι είναι άκρως υποκειμενική στην καλύτερη ή στη χειρότερη ψεύτικη και δόλια.

  • 75% των Αμερικανών πιστεύει ότι οι κριτικές πελατών είναι γενικά σωστές και ακριβείς όταν κάνουν κράτηση για διακοπές, παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί απογοητεύονται από διακοπές λόγω μιας παραπλανητικής κριτικής πελατών.
  • 72% είπε ότι εμπιστεύεται τις κριτικές πελατών.
  • 81% συμφωνεί ότι πρέπει να υπάρχει ένα πιο αξιόπιστο και ακριβές σύστημα στις κριτικές πελατών.
  • 58% των Αμερικανών βρίσκουν την επιλογή και την έρευνα που απαιτείται όταν κάνουν κράτηση για διακοπές, συντριπτική και αγχωτική.

Όταν κάνουν κράτηση για διακοπές, οι Αμερικανοί διαβάζουν κατά μέσο όρο 17 κριτικές. Σχεδόν 1 στους 10 χρειάζεται να διαβάσει έως και 40 κριτικές.

Το περιβάλλον πληροφόρησης των καταναλωτών έχει υποστεί μια σεισμική αλλαγή τα τελευταία δέκα χρόνια και οι διαδικτυακές κριτικές είναι πλέον η κυρίαρχη πηγή πληροφοριών στην οποία βασίζονται οι καταναλωτές.

Η εξάρτηση των Αμερικανών από τις κριτικές χρειάζεται επειγόντως επανεξέταση συμβουλεύει ο Philip Fernbach, καθηγητής μάρκετινγκ που συνεργάστηκε με το Plum Guide στη μελέτη.

Όπως υπογράμμισε «Το περιβάλλον πληροφόρησης των καταναλωτών έχει υποστεί μια σεισμική αλλαγή τα τελευταία δέκα χρόνια. Οι διαδικτυακές κριτικές είναι πλέον η κυρίαρχη πηγή πληροφοριών στην οποία βασίζονται οι καταναλωτές.

Δυστυχώς, η μέση βαθμολογία με αστέρια είναι πολύ προκατειλημμένη, οι ψεύτικες κριτικές είναι κοινές και για εμπειρίες όπως διακοπές, διαφορετικοί καταναλωτές μπορεί να έχουν ριζικά διαφορετικά γούστα.

Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται τρομερά τις κριτικές, ακόμη. Και παραδέχονται ότι έχουν εμμονή μαζί τους παρόλο που μερικές φορές βιώνουν σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις αυτής της εμπιστοσύνης».