Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τους ταξιδιώτες που είναι ο πιο δημοφιλής στόχος για hackers, αποκαλύπτει η μελέτη Chefsache Business Travel από τη Γερμανική Ταξιδιωτική Ένωση (DRV). Αυτοί που γνωρίζουν την απειλή από “πρώτο χέρι” είναι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες.

  • Το 70% έχει ήδη πέσει θύμα κυβερνοεπίθεσης.
  • Το 24% από αυτούς όχι μία, αλλά πολλές φορές.
  • Το 60% αξιολογεί τον κίνδυνο στον κυβερνοχώρο όταν ταξιδεύει “υψηλό”.

Προφυλάξεις κατά των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο

Οι hackers συχνά στοχεύουν επαγγελματίες ταξιδιώτες λόγω ανεπαρκούς προστασίας των εμπιστευτικών δεδομένων σε κινητές συσκευές. Επομένως οι εταιρείες πρέπει να λάβουν προληπτικά μέτρα για να μειώσουν αυτόν τον κίνδυνο, όπως:

  • Κρυπτογράφηση ευαίσθητων δεδομένων και την τακτική ενημέρωση λογισμικού στις συσκευές εργασίας, με το 47% να αναφέρει ότι οι εργοδότες τους έχουν θεσπίσει σχετικές απαιτήσεις.
  • Η εκπαίδευση διαδραματίζει επίσης κρίσιμο ρόλο στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τους κινδύνους κυβερνοεπιθέσεων, με το 44% των εταιρειών να επιβάλλει την τακτική παρακολούθηση.

Περιθώριο βελτίωσης κινδύνων στον κυβερνοχώρο για επαγγελματίες ταξιδιώτες

  • Το 45% λέει πως οι εργοδότες τους ενημερώνουν εν μέρει για πιθανούς κινδύνους στον κυβερνοχώρο.
  • Το 13% λέει ότι πρέπει να είναι περισσότερο ενημερωμένο για τις απειλές από hackers.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι μερικές φορές απρόσεκτοι

  • Τα δημόσια δίκτυα Wi-Fi, για παράδειγμα, είναι μια δημοφιλής πύλη για τους χάκερ. Ωστόσο, μόνο το 41% των εταιρειών απαιτεί από τους υπαλλήλους τους να χρησιμοποιούν ένα εικονικό ιδιωτικό δίκτυο (VPN).
  • Ακόμη λιγότερες εταιρείες απαγορεύουν στους υπαλλήλους τους να χρησιμοποιούν ιδιωτικές συσκευές για επαγγελματικούς σκοπούς.
  • Το 38% των εταιρειών έχει αντίστοιχη πολιτική. Μόνο το 36% ρυθμίζει την κατανομή ασφαλών κωδικών πρόσβασης και μόνο το 32% απαιτεί τη χρήση φίλτρων απορρήτου.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την καταπολέμηση των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο είναι οι προσεκτικοί υπάλληλοι. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες επαγγελματίες δεν δίνουν πάντα προτεραιότητα στην προστασία δεδομένων.

  • Το 37% χρησιμοποιεί συχνά συνδέσεις VPN, ενώ το 34% το κάνει μόνο μερικές φορές.
  • Στην εκχώρηση κωδικών πρόσβασης, το 34% υπερβαίνει τακτικά τις ελάχιστες απαιτήσεις και το 41% περιστασιακά.
  • Η κατάσταση είναι παρόμοια και για την προστασία της οθόνης από τα αδιάκριτα βλέμματα στο κοινό. Το 33% το προσέχει συχνά, αλλά το 39% μόνο μερικές φορές.

Πηγή: DRV/www.chefsache-businessstravel.de