Πως ταξιδεύουν οι ελίτ- ταξιδιώτες και πως ένας τουρίστας με μέτριο προϋπολογισμό; Τι είναι αυτό που ψάχνει ο καθένας τους και πως μπορούν να προσελκύσουν τον καθένα η αεροπορική με την ξενοδοχειακή βιομηχανία;

Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα επιχείρησε να δώσει ο πάροχος ταξιδιωτικών δεδομένων ADARA, μέσω της πρόσφατης δημοσίευσής του “Κατανοώντας τις μυστικές ζωές των Κορυφαίων Ταξιδιωτών” (“Understanding the secret lives of top tier travelers”).

Η έρευνα αποκάλυψε πως οι περισσότεροι ταξιδιώτες δεν ανήκουν μόνο σε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών κάποιας αεροπορικής ή ξενοδοχειακής αλυσίδας.

– Το 17% των τουριστών που ταξιδεύουν αεροπορικώς δεν χρησιμοποιούν μόνο ένα πρόγραμμα αφοσίωσης.
– Το 24% των τουριστών που διαμένουν σε ξενοδοχεία, χρησιμοποιούν και άλλα προγράμματα αφοσίωσης σε διαφορετικά καταλύματα.

Επιπλέον, η τακτική μάρκετινγκ “mindshare” μέσω της οποίας οι εταιρείας στοχεύουν να είναι εκείνες πρώτες που έρχονται στο μυαλό του πελάτη, ελλοχεύει κινδύνους, καθώς απ’ ότι φαίνεται:

– To 40% των κορυφαίων ταξιδιωτών έψαξε περισσότερες από μία αεροπορικές για να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους.
– Το 51% των κορυφαίων ταξιδιωτών έψαξαν σε παραπάνω από ένα ξενοδοχειακά εμπορικά σήματα, για να βρουν την κατάλληλη για ‘κείνους διαμονή.
– Αντίστοιχα, οι τουρίστες που δεν ταξιδεύουν τόσο συχνά ψάχνουν περισσότερο για εναλλακτικές λύσεις τόσο στις αεροπορικές εταιρείες (39%) όσο και στα ξενοδοχεία (54%).

Αυτό το οποίο προσέχουν ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες είναι το κατά πόσο ανταποκρίνεται αυτό που “διαφημίζεται” σε αυτό που βιώνουν στην πραγματικότητα.

Η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί για τη δημιουργία αφοσιωμένων άλλα και ικανοποιημένων πελατών, οι οποίοι όπως φαίνεται οδηγούν σε άνοδο της αγοράς (49% έναντι 40%), όπως σημειώνεται στην έκθεση.