Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι τουρίστες θέλουν να γίνουν πιο υπεύθυνοι περιβαλλοντικά και κοινωνικά καθώς τα ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν από την πανδημία.

Αυτό αποκαλύπτουν τα δεδομένα για τις παγκόσμιες σημαντικές τάσεις στα ταξίδια, από το Global Travel Summit της Allianz Partners.

  • Πάνω από επτά στους δέκα ταξιδιώτες στη Μεγάλη Βρετανία, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία επιθυμούν μεγαλύτερες δυνατότητες φιλτραρίσματος βιωσιμότητας σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους. Αυτό θα τους βοηθήσει να κάνουν καλύτερες επιλογές.
  • Το 59% των ταξιδιωτών ηλικίας 26-40 ετών λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις όταν σχεδιάζουν αποδράσεις.
  • Το 55% της ίδιας γενιάς θα ταξιδέψει λιγότερο για να μειώσει τον αντίκτυπό του.

Οι στόχοι βιωσιμότητας φρενάρουν τα επαγγελματικά ταξίδια

Η μείωση στα επαγγελματικά ταξίδια πιστώνεται στην επιθυμία εταιρειών και ταξιδιωτών για μείωση στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούσαν ένα μεγάλο τμήμα του κλάδου της φιλοξενίας και της ευρύτερης ταξιδιωτικής βιομηχανίας πριν από την πανδημία. Αλλά οι στόχοι βιωσιμότητας τα έχουν καταστήσει μειωμένης προτεραιότητας για τις εταιρείες.

Ανάγκη προσαρμογής στο νέο ταξιδιωτικό τοπίο

Η Allianz Partners εντόπισε επίσης τον κίνδυνο μείωσης στα ταξίδια αναψυχής, λόγω του αυξανόμενου κόστους ζωής. Κάτι που οφείλεται στον πόλεμο στην Ουκρανία και τις επακόλουθες οικονομικές επιπτώσεις του σε όλο τον κόσμο.

«Η ισχυρή ταξιδιωτική ανάκαμψη αντιμετωπίζει μια νέα σειρά προκλήσεων, δήλωσε ο Joe Mason, επικεφαλής ταξιδιωτικού μάρκετινγκ στην Allianz Partners.

Η οικονομική ζωτικότητα, οι γεωπολιτικές αναταραχές και το αυξανόμενο κόστος ζωής -σε συνδυασμό με την επιθυμία να κάνουμε βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές- θα έχουν μόνιμο αντίκτυπο στον κλάδο μας.
Η ανάγκη προσαρμογής σε αυτό το νέο ταξιδιωτικό τοπίο δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική».