Πάνω από το 70% των Κινέζων καταναλωτών σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό  ενώ είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να αγοράσουν είδη πολυτελείας ως μέσο κοινωνικής προόδου και αυτοδιαφοροποίησης.

Η πρόσφατη έρευνα από την KPMG με τίτλο China Luxury Redefined βασίστηκε σε έρευνα 2.653 καταναλωτών που ζουν στην ηπειρωτική Κίνα και το Χονγκ Κονγκ.

Τι πρέπει να λάβουν υπόψη τα brands πολυτελείας

Σε αυτή αναφέρονται βασικά σημεία που πρέπει να λάβουν υπόψη οι επωνυμίες πολυτελείας για τη στόχευση του εξελισσόμενου Κινέζου καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένης της καθοδήγησης, του σεβασμού της τοπικής κουλτούρας, της μόχλευσης της ψηφιοποίησης, της κατανόησης της νέας ιδέας πολυτελείας και της αξιοποίησης της ανάπτυξης Gen Z.

Η αγοραστική δύναμη είναι ένας κρίσιμος παράγοντας στην ικανότητα αγοράς ειδών πολυτελείας και οδηγεί στην ανάπτυξη της νοοτροπίας των καταναλωτών, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η KPMG.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Κινέζοι καταναλωτές διαπιστώθηκε ότι είχαν την εμπιστοσύνη να ξοδέψουν χρήματα καθώς το αυξημένο εισόδημά τους και η οικονομική ανάπτυξή τους, τους επιτρέπουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη και, επομένως, αυξανόμενη όρεξη για είδη πολυτελείας.

Παράλληλα, ανυπομονούν να αγοράσουν την πολυτέλεια ως μέσο κοινωνικής ανέλιξης και έκφρασης της προσωπικότητας και επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης στις αγοραστικές τους αποφάσεις.

Ποια γενιά καταναλώνει περισσότερα είδη πολυτελείας

Η Gen Z γίνεται γρήγορα η μεγαλύτερη καταναλωτική βάση για μάρκες πολυτελείας και η τάση τους για κατανάλωση είναι αρκετά ισχυρή, πρόσθεσε η KPMG. Με βάση την έρευνα, το 21% των ερωτηθέντων στην έρευνα Gen Z είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερο από το 16% του εισοδήματός τους στην πολυτέλεια.

Τέλος, τα προτιμώμενα κανάλια για τις αγορές τους είναι βασικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και επίσημα κανάλια επωνυμίας.

Έπειτα από σχεδόν τρία χρόνια σε σχετική απομόνωση, αναμένονται τεράστιες αλλαγές στην παγκόσμια αγορά πολυτελών ειδών μόλις ξαναρχίσουν τα ταξίδια αναψυχής για τους Κινέζους αγοραστές, συνέχισε η KPMG.

Με στόχο τα βιώσιμα ταξίδια

Τέλος, οι νέοι Κινέζοι υιοθετούν επίσης όλο και περισσότερο έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής. Αυτή η τάση αντανακλάται στην αυξημένη ζήτηση για βιώσιμα ταξίδια, με την έρευνα των καταναλωτών να δείχνει ότι το 90% των ερωτηθέντων στην ηπειρωτική Κίνα συμφώνησαν να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια για την επίτευξη βιώσιμων ταξιδιών.