Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στην περίπτωση του ταξιδιωτικού τομέα, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επισκέψεις σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες μειώθηκαν αισθητά στην πανδημία.
Οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν και πλέον οι τουριστικοί ιστότοποι δεν τους κέντριζαν το ενδιαφέρον.

Το ThriveMyWay δημοσίευσε μια μελέτη που συγκρίνει την επισκεψιμότητα που είχαν οι τουριστικοί ιστότοποι το 2020 με αυτή που έχουμε δύο χρόνια αργότερα.
Συγκεκριμένα η ανάλυση αφορά από τον πρώτο μήνα του 2020 -λίγο πριν ξεκινήσουν οι περιορισμοί- μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.

Ωστόσο, είναι εντυπωσιακό να σημειωθούν οι διαφορές. Για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι έχει χάσει το 10,75% των οργανικών επισκέψεων, η Booking.com παραμένει η πρώτη δύναμη.

Ιδιαίτερα αξιοπερίεργη είναι η περίπτωση του TripAdvisor, το οποίο διατηρεί επίσης τη δεύτερη θέση του παρότι έχει χάσει το 33,2% της επισκεψιμότητας του.

Με άλλα λόγια, η δυναμική τους είναι τόσο μεγάλη που ούτε η πανδημία δεν έθεσε σε κίνδυνο τον θρόνο τους.

Μεταξύ εκείνων που έχουν επίσης ζημιές, η Uber (29,52%) είναι μία από αυτές, αν και όχι τόσο όσο η Ryanair, η οποία πέφτει στην τελευταία θέση του πίνακα με 47,74% λιγότερες επισκέψεις.

Παραδόξως, η American Airlines έχει αυξηθεί κατά 11,19%, επομένως δεν έχουν επηρεαστεί τόσο αρνητικά όλες οι πύλες πτήσεων.

Οι κρατήσεις αυξάνονται

Μια άλλη πολύ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι η Airbnb κατάφερε να σημειώσει άνοδο 12,85%, οπότε φαίνεται ότι οι ενοικιάσεις διαμερισμάτων κατάφεραν να ανακάμψουν πιο γρήγορα από τους περιορισμούς.

Σε αυτήν τη γραμμή, η Vrbo -ιστότοπος αφιερωμένος σε οικογενειακές ενοικιάσεις διακοπών- γνώρισε τεράστια ανάπτυξη 44,70%.

Εν τω μεταξύ, η Agoda αυξήθηκε επίσης τον Ιανουάριο του 2022 σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020.
Με 22,19% περισσότερους επισκέπτες, φαίνεται ότι, αυτή τη στιγμή, έχει επιστρέψει η επιθυμία για ταξίδια.
Επιπλέον, είναι πολύ ενδιαφέρον ότι η ιστοσελίδα Marriott International κατέχει την ένατη θέση, με ανάπτυξη 16,63%. Αυτό δείχνει ότι τα προγράμματα πιστότητας πελατών έχουν σημασία.

Ποιοι τουριστικοί ιστότοποι έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα

  • Booking.com (-10,75%)
  • Tripadvisor (-33,22%)
  • Airbnb (+12,85%)
  • Uber (-29,52%)
  • Expedia (-2.01%)
  • Vrbo (+44,70)
  • American Airlines (+11.19%)
  • Agoda (+22.19%)
  • Marriott (+16,63%)
  • Ryanair (-47,74%)