Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Λονδίνο είναι ο καλύτερος προορισμός συναντήσεων και εκδηλώσεων (MICE) σε όλη την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) το 2025, όπως αποκαλύπτει η παγκόσμια μελέτη Top Destinations Study 2025 της American Express Global Business Travel (Amex GBT).

Τα κριτήρια αξιολόγησης προορισμών ήταν: Ευκολία ταξιδιού και μεταφορά για τους συμμετέχοντες, οικονομική αποδοτικότητα για τους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες, ασφάλεια, πρόσφατες δημόσιες επενδύσεις, τοπικά αξιοθέατα, ικανότητα παροχής «στιβαρής» εμπειρίας συμμετεχόντων και χαρακτηριστικά αειφορίας.

  • Η πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου διατήρησε την πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
  • Η Μαδρίτη ξεπέρασε τη Βαρκελώνη για να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση, φτάνοντας την πόλη της Καταλονίας στην τρίτη. Η μελέτη τόνισε τις ανταγωνιστικές τιμές ξενοδοχείων της Μαδρίτης και τον «κεντρικό της ρόλο» ως πύλης της Λατινικής Αμερικής, που ώθησε την πόλη μπροστά από τη Βαρκελώνη στην κατάταξη για πρώτη φορά.
  • Το Παρίσι και το Βερολίνο, αντίστοιχα, συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα για το 2025.
  • Το Βερολίνο έχει επίσης κερδίσει δημοτικότητα μεταξύ των προγραμματιστών εκδηλώσεων με γνώμονα τον προϋπολογισμό, «προσφέροντας εξαιρετικούς χώρους χωρίς την τιμή των πιο καθιερωμένων πόλεων όπως το Άμστερνταμ». Η ολλανδική πρωτεύουσα ήταν προηγουμένως τέταρτη στην πρόβλεψη του 2024.
  • Η Νέα Υόρκη ξεπέρασε το Λας Βέγκας ως ο κορυφαίος προορισμός για εταιρικές συναντήσεις στη Βόρεια Αμερική.
  • Το Κανκούν πήρε το προβάδισμα Λατινική Αμερική (LATAM).
  • Η Σιγκαπούρη, το Τόκιο και το Χονγκ Κονγκ αποδεικνύονται δημοφιλή σε Ασία-Ειρηνικό (APAC).
  • Εν τω μεταξύ, το Λονδίνο και το Παρίσι θεωρούνται «πρωταγωνιστές» στη βιωσιμότητα, με πιο πράσινους χώρους, επιλογές ηλεκτρικών οχημάτων και φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές που ευθυγραμμίζονται με τους εταιρικούς στόχους αειφορίας.

Οπως υπογραμμίζει ο Milton Rivera, παγκόσμιος αντιπρόεδρος στο τμήμα εμπειριών της Amex GBT, «το 2025, το τοπίο MICE σε EMEA θα καθοριστεί από την αναζήτηση αξίας, προσβασιμότητας και καινοτομίας».