Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η περιβαλλοντική οργάνωση Fossielvrij NL, κατέθεσε μήνυση κατά της KLM για τις διαφημίσεις και τους ισχυρισμούς της αεροπορικής εταιρείας σχετικά με βιώσιμες πτήσεις και αποζημίωση για τις εκπομπές CO2.

Σύμφωνα με τον ολλανδικό οργανισμό, η KLM παραπλανά τους καταναλωτές δημιουργώντας την εντύπωση ότι είναι δυνατό να πετάξεις χωρίς να βλάψεις το κλίμα.

Η υπηρεσία CO2ZERO και η επίπληξη από την Επιτροπή Κώδικα Διαφήμισης

Για χρόνια, η KLM προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να αντισταθμίσουν τις εκπομπές της πτήσης τους πληρώνοντας ένα μικρό ποσό πάνω από την τιμή του εισιτηρίου. Η υπηρεσία ονομάζεται CO2ZERO. Αυτά τα χρήματα πηγαίνουν σε έργα αναδάσωσης.

Η αεροπορική εταιρεία διαφημίζει εδώ και καιρό αυτή την υπηρεσία ως ευκαιρία να πετάξει με ουδέτερο τρόπο εκπομπών άνθρακα, λέγοντας ότι το επιπλέον ποσό μπορεί να «εξουδετερώσει» τον αντίκτυπο του άνθρακα της πτήσης.

Νωρίτερα φέτος, η Επιτροπή Κώδικα Διαφήμισης επέπληξε την KLM για αυτό, επειδή η αεροπορική εταιρεία δεν μπορούσε να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς της.

Στη συνέχεια, η KLM πρόσθεσε το κείμενο «ο πιο γρήγορος τρόπος για να μειώσεις τις εκπομπές CO2 που σχετίζονται με τις πτήσεις είναι να μην πετάξεις» στις διαφημίσεις και τις καμπάνιες της.

Fossielvrij NL: Γιατί η KLM συνεχίζει να παραπλανά

Αλλά σύμφωνα με τον Fossielvrij NL, η KLM συνεχίζει να παραπλανά τους καταναλωτές.
Η αεροπορική εταιρεία εξακολουθεί να λέει ότι η αναδάσωση μπορεί να αντισταθμίσει τις εκπομπές CO2 μιας πτήσης. Κάτι που σύμφωνα με το Fossielvrij NL δεν μπορούν να κάνουν και δεν υπάρχει τρόπος για την KLM να εγγυηθεί τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της αποψίλωσης των δασών.

«Η πραγματικότητα είναι ότι οι πτήσεις παράγουν τεράστιο όγκο εκπομπών και ο μόνος τρόπος για να μειωθεί αυτό είναι με τη συρρίκνωση της αεροπορίας, δήλωσε η Hiske Arts του Fossielvrij NL.

Ευτυχώς, πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι η αεροπορία δεν μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται, αλλά η KLM καταστέλλει αυτή την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση με το μάρκετινγκ της».

Τι απαντά η KLM

Απαντώντας στην αγωγή, η KLM είπε ότι οι εκφράσεις της συμμορφώνονται με νόμους και κανονισμούς, ειδικά αφού προσάρμοσε τα κείμενα της.

Όπως υπογραμμίζει «η KLM προσπαθεί για διαφανή και ειλικρινή επικοινωνία σχετικά με την προσέγγισή μας για τη βιωσιμότητα.
Δεν έχουμε συμφέρον να παραπληροφορήσουμε τους πελάτες μας.»